Yazma diyor ama ne zaman yazsam cevap veriyor, aradım acmadı, cevap ver dedim kendi aradı sizce amacı ne?

Ne zaman yazsam o an cevap verir, yazma engellerim dedi kaç kere ama yazdım, aradım hiç de engellemedi.

Dün, yine mesaj attim gayet güzel bir sekilde cevapladı, sonra konuşalım dedim tamam dedi akşam mesaj attım uyudun mu diye hemen wpye girdi benim mesaja baktı ve çıktı. Bir de mavi tiki kapamış ben tekrar yazınca açtı biliyor çünkü beni sinir ettiğini. Hala bu durumu bile takıyor. 2 kere aradım ama acmadı, sonra kendi aradı ve yazma diyorum niye yazıyorsun dedi ama gülüyor yani, kötü bir ses tonu yok. Sonra, hadi kapatıyorum dedi ben de hayır dedim kapatma hadiiii dedi biraz bekledi ve kapadı. Sizce amacı bana çektirmek mi?

Not:bir normal erkek arkadaşım var onun haberi yoktu, onu öğrenince tavrı değişti.

Neden o olabilir mi?

Yazma diyor ama ne zaman yazsam cevap veriyor, aradım acmadı, cevap ver dedim kendi aradı sizce amacı ne?
Cevapla