Ne zaman yazsam o an cevap verir, yazma engellerim dedi kaç kere ama yazdım, aradım hiç de engellemedi.
Dün, yine mesaj attim gayet güzel bir sekilde cevapladı, sonra konuşalım dedim tamam dedi akşam mesaj attım uyudun mu diye hemen wpye girdi benim mesaja baktı ve çıktı. Bir de mavi tiki kapamış ben tekrar yazınca açtı biliyor çünkü beni sinir ettiğini. Hala bu durumu bile takıyor. 2 kere aradım ama acmadı, sonra kendi aradı ve yazma diyorum niye yazıyorsun dedi ama gülüyor yani, kötü bir ses tonu yok. Sonra, hadi kapatıyorum dedi ben de hayır dedim kapatma hadiiii dedi biraz bekledi ve kapadı. Sizce amacı bana çektirmek mi?
Not:bir normal erkek arkadaşım var onun haberi yoktu, onu öğrenince tavrı değişti.
Neden o olabilir mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer