Buluşmayacaksak konuşmanın anlamı yok deyip nosunu sildim, neden yazmıyorsun diye mesaj atıyor şimdi Amacı ne?

4 aydır konusuyoruz sanaldan. Buluşalım diyorum '' yok ben sanaldan kimseyle bulusmam etmem '' diyor. İyi konusmanın anlamı yok o zaman, deyip sildim numarasını. 2 hafta sonra niye yazmıyorsun diye mesaj attı bana :D Amacı ne bunun :D

sanki İngiltere prensesi haspam :D
Buluşmayacaksak konuşmanın anlamı yok deyip nosunu sildim, neden yazmıyorsun diye mesaj atıyor şimdi Amacı ne?
Cevapla