4 aydır konusuyoruz sanaldan. Buluşalım diyorum '' yok ben sanaldan kimseyle bulusmam etmem '' diyor. İyi konusmanın anlamı yok o zaman, deyip sildim numarasını. 2 hafta sonra niye yazmıyorsun diye mesaj attı bana :D Amacı ne bunun :D
sanki İngiltere prensesi haspam :D
sanki İngiltere prensesi haspam :D
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Saçmalık bence de konuşma ergen miyiz sadece sanaldan konuşalım
evet ya, sanal ilişkilerden iyice sıkıldıım bunaldım. Kimsenin cesareti yok buluşmayua anlamadım gitti :D
Senin yerinde olsam kendini ne sanıyorsun sen buluşmayacağım biriyle konuşmam yazarım
dedim zaten '' buluşma olmaycaksa ergen gibi sanaldan konusamam kusura bakma '' deyip sildim numarasını. 2 hafta sonra bana neden mesaj atmıyorsun diye yazıyor :D
Yaşı küçük mü kızın
ben 22 o 20
20 de küçük sayılır kendisine daha güveni yoktur hele sevgilisi hiç olmamışsa konuşmaya bile gerek yok özgüvensiz insanlarla
İyi yapmışsın, ben burdan kimseyle buluşmayı düşünmediğim için sohbet bile etmiyorum doğru düzgün mesela.
Yani sohbetini seviyor demekki sadece. Sende ilerletmek istiyorsun. herkes kendi çapında haklı
ergen gibi sanaldan yazışamam kusura bakmasın
yapmam gerekeni yapmışsın. son kez buluşmak istediğini söyle olmazsa daha fazla konuşma
Güven sağlamanı öneririm güven den kaynaklı gelmiyor olabilir , görüntülü konuşmayı deneyebilirsin :P
Belki tam güvenemedi
niye mesaj atıyo o zaman. Ben güvenmediğim birine yazmam şahsen
O da var sal gitsin kız mı yok
kızlar bulusmaya korkuyor niyeyese
Öyle sapık falan fazla alınma ama bende hemen güvenmezdim