mesaj attım artık dayanamadım konuşabilir miyiz diye ama gördüğü halde cevap vermiyor bile
Ben sadece duygularımı anlatacaktım gerçekten ondan hiçbir zamn bir karşılık verecek konuşursam eğer diye bir beklenti içine girmedim sadece duygularımı anlatmak istedim artık içimde saklamak istemiyordum ama bir insan neden susar gördüğü halde cevap vermez tamam hiç tanımadığı bir insanım ne o beni ne ben onu tanıyorum o kadar insanla konuşmuşken böyle konuları bana gelince mi? herşey tersine dönüyor
o kadar kırgınım ki? hastalandım bir anda üzüntüden ne yapıyım ben şimdi cevap verene kadar mesaj atmaya devam mı ediyim yoksa hiç tanışmadan konuşmadan bu içimdeki adı konmaz duyguyu bitireyim mi?
Akıl verir misiniz?
Ben sadece duygularımı anlatacaktım gerçekten ondan hiçbir zamn bir karşılık verecek konuşursam eğer diye bir beklenti içine girmedim sadece duygularımı anlatmak istedim artık içimde saklamak istemiyordum ama bir insan neden susar gördüğü halde cevap vermez tamam hiç tanımadığı bir insanım ne o beni ne ben onu tanıyorum o kadar insanla konuşmuşken böyle konuları bana gelince mi? herşey tersine dönüyor
o kadar kırgınım ki? hastalandım bir anda üzüntüden ne yapıyım ben şimdi cevap verene kadar mesaj atmaya devam mı ediyim yoksa hiç tanışmadan konuşmadan bu içimdeki adı konmaz duyguyu bitireyim mi?
Akıl verir misiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar