Mesaj attım artık dayanamadım konuşabilir miyiz diye ama gördüğü halde cevap vermiyor bile ?

mesaj attım artık dayanamadım konuşabilir miyiz diye ama gördüğü halde cevap vermiyor bile
Ben sadece duygularımı anlatacaktım gerçekten ondan hiçbir zamn bir karşılık verecek konuşursam eğer diye bir beklenti içine girmedim sadece duygularımı anlatmak istedim artık içimde saklamak istemiyordum ama bir insan neden susar gördüğü halde cevap vermez tamam hiç tanımadığı bir insanım ne o beni ne ben onu tanıyorum o kadar insanla konuşmuşken böyle konuları bana gelince mi? herşey tersine dönüyor
o kadar kırgınım ki? hastalandım bir anda üzüntüden ne yapıyım ben şimdi cevap verene kadar mesaj atmaya devam mı ediyim yoksa hiç tanışmadan konuşmadan bu içimdeki adı konmaz duyguyu bitireyim mi?
Akıl verir misiniz?

Mesaj attım artık dayanamadım konuşabilir miyiz diye ama gördüğü halde cevap vermiyor bile ?
Cevapla