Ben yazmayinca o hiç yazmiyor ben yazinca cevap veriyor?

2 senedir tanıyorum internette konuştuk bir kaç kere konuşmayı hep ben başlattım ben yazmayınca o yazmıyor yazdığım zaman muhabbet oluyor karşılık veriyor geçen gün 3 saat yazistik o gün sordum sana yazmamdan rahatsız oluyorsan bu yine neden yazdı diyorsan hiç rahatsız etmem yazmam dedim oda yok estağfurullah rahatsız olmuyorum istemesem zaten yazmam dedi ne yaptım şimdi 3 gündür yazmadım onun yazmasını mı bekleyin sizce yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar
Ben yazmayinca o hiç yazmiyor ben yazinca cevap veriyor?
Cevapla