Terk edildim anlamlandıramadığım şeyler var ve yardımınıza ihtiyacım var lütfen okur musunuz ben ne yapmalıyım?

Merhaba. İki yıllık bir ilişkim vardı yakın mesafe ilişkisi. İlişkim çok güzeldi başladığı zamanlarda özellikle harika bir ilişkim vardı. Bana aşık, ilk defa bir kadına bu kadar bağlandığını söyleyen biri vardı karşımda. Çok yoğundu. bu süreçte tabii ki genelde kıskançlık üzerine olan tartışmalarımız oldu ama hiçbir zaman bitirme raddesine gelmedik ve barıştık hep bir orta yol bulup. Şu an depresyon geçiriyor aslında iki senedir depresyondaydı ama bu kadar ağır değildi. bu iki senede hayatı hiçbir konuda düzelmedi gerek finansal gerek başarı her şey. Aksine hepsi daha da kötüleşti. Daha 3 gün önce bile aramız iyiyken benden ayrıldı. Ayrılık konuşması yapmak için de bana saygı ve hassasiyetinden yüz yüze görüşmek istedi. Görüştük. Şu an bu süreçte ilişki yürütemeyeceğini askerlik psikolojisini de ayrı yaşadığını kimseyi peşinden sürükleyip günah keçisi yapmayacağını bana çok değer verdiğini söyledi. Bu süreçte ilişkisiyle alakalı problem olmadığını ama ben dahil hiçbir şeye karşı bir his besleyemediğini sevgi hissetmediğini söyledi. Hal bu olunca saygı çerçevesinde son kez sarılıp ayrıldık. Bu süreçte duygusal donukluk yaşadığını düşündüğüm için ayrılığı kabul etmek istemedim henüz 1 hafta oldu. Ve arkadaşlarıyla konuştuğumda onlara daha net sevgim bitti bunalımsal süreç en büyük etken ama ilişkimde yaşayacağım sorunlara bile tahammülüm yok dediğini öğrendim. Bana daha yumuşak davranmıştı ve sinirlendim. Mesaj attım. O da açıklama yaptı ama benim ithamlarım ve ona inanmadığım için sinirlenip her yerden sildi beni. Son kez telefonda konuştuk birbirimizi kırmadan açık şekilde kafama takılanları sordum. Bu zamana kadar biten ilişkilerinde zorlanmadığını ve hiç geri dönmediğini savundu. İlerde pişman olma olasılığını da yok saymadı. Ama netlik belirtti ve şu an bir şey hissetmediğini geriye baktığında güzel hatırlayacağını hep değerli kalacağımı söyledi bu şekilde teşekkürlerle son konuşmamızı yaptık. Daha hiç yalnız kalmadı. Ve askerlik süreci de var tabii. Kendi hayatıma tabii odaklanacağım ama gerçekten bittiğinden dönmeyeceğinden emin olamıyorum. Sizce hikayemiz bitti mi? Bir gün geriye baktığında pişmanlık duyup geri dönebilir mi? Sevgisi gerçekten bitmiş mi? Ne yapmalıyım?

Terk edildim anlamlandıramadığım şeyler var ve yardımınıza ihtiyacım var lütfen okur musunuz ben ne yapmalıyım?
Cevapla