Anlayamadığım çok fazla şey var iliskimde ve elimden bir sey gelmiyo lutfen yardim edin?

7 aylık bir iliskideydik ailemin baskısı üzerindeydi ve bunu sürekli erkek arkadaşımla paylaşırdım. Çoğu zaman dinlemek istemezdi ama aptal kafam sürekli anlatırdım. Son kez bu baskılar daha da arttığı dönemde düşünmeme zaman ver dedi ve akşam aradığında ara vermek istediğini söyledi. Artık ne kadar zorlasamda kararliydi. Bundan önce 4 defa ayrılıp barışmistik fakat bir sorun yoktu bu zamana kadar. Bu ara süresinde benim yazmalarım ve aramalarim dışında o da aradi birlikte uyuyalım da dedi ama son zamanlarda hiç aramamaya başladı. Mesajlarıma cevap vermedi ve aramalarima dönmedi. Müsait bir zaman yakaladığımda aklımdaki bütün soruları sordum aldığım tek cevap bilmiyorumdu az önce bu arayi bitirmek istiyorum seni istiyorum dedigimde olmaz dedi nedenini sorduğumda birde soruyormusun diyerek konuşmayı bitirdi. Herseyi hallettim benim açımdan dedim ve bir mesaj daha attı "Biri manitasini özlemiyorsa bir sıkıntı vardır o sıkıntı çözülene kadar biz olamayız dedi. Saygı duyuyorum tamam sorun halloldugunda haber ver dedim moralim bozuk olduğu için. Sonrasında yazdığı ise daha garip "Cok kötüsün neyse görüşürüz" dedi anlamayarak onu aradım. Nedne kötü olduğumu senden başka kötü olmadığını söyledim. Anlamıyorsun dedi ne yapayım söyle dedigimde onu da ben söyleyeyim kapat telefonu dedi. Anlamıyorum arkadaşlar kafam çok karışık bir yol bir fikir verin lütfen.

Anlayamadığım çok fazla şey var iliskimde ve elimden bir sey gelmiyo lutfen yardim edin?
Cevapla