AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
67Cevap
Ben söylerim sonuçta hele karşıdaki taraf çok * biriyse tabiki de başkasından duyucağına yalan yanlış benden doğrusunu duysun gizlim saklım yok.
Bence bilmesi daha iyi gizli olan herşeyde bir sorun çıkar
Söylemem gizlim saklım olmaz
Söylerim olacaktı Ulan klavye 🤣
Klavye doğruları yazmış
Sevgilime söylerim ve karşı cinsi hiç bir şey yazmadan engellerim (olması ve yapılması gerektiği gibi)
Dürüstlük adına söylerdim
Sonra kavga
Yani öyle bir durumda onun ne yapacağını az çok kestirirdim ve yazdığım reddi de açıkça gösterirdim
Faydasız, tabii herkes için geçerli değil bu.
İnanmaz mı dersin? Bence inanmıyorsa yazık eder.
Birine bir şeylere inandırmaya çalışan kendine yazık ediyor bence
O da çok doğru yani hepimize hayırlı insanlar denk gelir umarım
Umarım 🙏
🙏
Söylemeyin, boşverin.
Aman değmez 😅
İletirim, hanımcı olmak gerek.
Helal olsun be hddh
Ben uğraşmam, üçüncü dünya savaşı orada yaşanır gider.:)
Aklın yolu bir.
Evet.
Hiç düşünmedim de söylerim heralde
Sen söylenmesini mi istersin, söylenmemesini mi mesela
Geçen bi kız arkadaşım instada gelen mesajları gösterdi, ve 200 300 küsür mesaj gördüm 'selam, selam bişey sorabilir miyim, orada mısın?' gibi gibi yüzlerce. Ardı arkası yok ki :D. Bu tarz şeyleri söylemese de olur. Ama daha farklı rahatsız edici bişey olursa söylemesi gerekir bence
Yani rahatsızlık verilmiyorsa, söylenmemeli diyorsun. Anladım. Ben naber nasılsını da söylerim sjdjs
Günde ortalama 20 dayıdan mesaj alsan 20sini de söylicen mi :D
Hıhı, mesaj kutusu ss djdjs
Sonra enişte bey sinirlenip katliam yapsın, sen de kader mahkumu de :D
Aaa bizim hikaye bu işte 😂
Gorselin altındaki yazdığın dikkatimi çekti
Neden
Çünkü test ettim yakın zamanda o yazilanida ondan
Dürüstlük yapıp söyledin başın belaya girdi dimi
Bela demeyelimde olması gereken oldu işte bu hayatta bazı şeyleri yerine göre gizli tutmak gerekiyormuş sonunda kaybeden kişi olmak kacinilmazmış
Ama rahat edemiyorsun ki öyle, gizli tutamam ben hiç bir şeyi, yapım ve karakterim izin vermez ki buna
Sendemi aynısın yaa 😀 çok fazlamı dürüstsün
Ben hemen ss atıyorum mesaj kutularımın falan 😁
Eee sonuç olarak kayıp hüsranmı oldu yoksa kazanan tarafmı oldun 😀
Kayıp da olmadı, hüsran da ama tartışmalar oluyor ve aşırı gereksiz
Bir ilişkide tartismalar devam ediyorsa şüphe etme sessizlik daha kötü emin ol
Göreceğiz..
boş ver sen yinede sana değer veren o kişinin kıymetini bil seviyorki tartışıyor kızıyor, hadi byy 😀
Bb 😅
Hayır gerek yok edebi bir şekilde karşı cinse ne istediğini sorarım sorunu çözebileceksem çözerim.
çözemezsem Hayır ben çözemem derim.
Tabi ki de söylerim ilişkide güveni sarsmamak lazım
Hangi guven
Tanımadığım birisi bana yazdiginda cevap vermem özelikle sevgilim varsa mesajı silerim
Söylerim ve o karşı cinsi sevgilimin gözleri önünde engellerim.
Mesaja göre değişir yurumedigi surece soylemeye gerek yok insanlar iletişim kurabilir ya hani
Ya bunu haberi olsun diye 1 kereye mahsus söylemiştim eski sevgilime, herif prenses çıktı gelmiş "onunla konuşmamı kavga etmemi mi istiyorsun ben bunlara gelemem" demişti nsdksf
Eğer halledilebilirse kendim hallederim ama rahatsız oluyorsam söylerim
Yaniii bilemedim şimdi ama söylemem herhalde gerekmedikçe
Kesinlikle hatta beraber ne yapacağımıza karar veriyoruz dhjdhd
Hem karşı cinse sevgilim var derim hem sevgilime yazişmalari okuturjm
Söylerim ama çok sinirleneceği için ilişki biraz yıpranır.
Sormazsa hayır, gereken tepkiyi veririm zaten
Söylerim, yanımdaysa gösteririm birlikte söveriz ve o engeller bizde işler böyle
Mesaja görüldü atar silerim
Belki sadece nassın yazdı ya oha be
Sevgilime göreyim derim :D
Oooo wow :D çok iyi
Biliyorum teşekkürler 🤤
Ricalar kalpazan colin bey shdj
Söylemem, karşı cinsle muhattap olmam
Karşı cinsle sevgilim varken işim olmaz
Sevgilim varken karşı cins mesaj atamaz kiiii
iyi olur biraz kavga ederiz aksiyon olur 😀
Boş yere ortamı germeye gerek yok
Kesin söylerim.
Silerim ya baktım çok atıyor söylerim
Söylemem engeller geçerim
Atamaz kimse buna izin vermem
Hayır gerginliğe gerek yok rahatız ederse söylerim
Yok. Iki kisi takilalim 🖤
Ne maksatla attığına bağlı. 🤷
Eğer canıma tak ederse tabiki söylerim
Soylerım tabii
Evet söylerdim.
Evet söylerim hayatımda biri olduğunu
Ben demesem bile, görür o benii.
Büyük bir problem olmadığı sürece söylemem
Ben soylerimde kadınlar söylemiyor
Söyleyin ya da engelleyin
Başa çıkamıcam bişeyse olabilir
Cevap da vermem söylemem de
Engellerim ve sevgilime de söylerdim
Hele bı atsınlar kocama söylerim aynisinida kocama atsalar bende onları... İste
Söylerim ama zaten atanları engelliyorum hemen
Karşı cinse mesaj atmam ve sevgilime de söylerim
Belki de kendisidir söylerim😂
Bilmiyorum böyle bir şey yaşamadım ki
Moralini bozmaya gerek yok söylemem
Hayır cevap vermem zaten
Hayır,. kesinlikle hayır hemde
Söylerim haberinin olması lazım
Mesaj atamaz ki. Söylerim.
Bu durumun yollarını kapatırım genelde.
Direkt engellenmesi en makbulüdür.
Sevgilim de sevgilim yani. Söylerim tabi.
Söylerim..
Geçmiş olsun, kaza yapmışsın.. İyi misin?
Dalgınlıkla ne o arabanın yan aynası yok mu, onu vurdum. Sorun yok, ben iyiyim..
Konuşabiliriz.. Merak ediyorum
Tamam ararım birazdan
Peki..