Sevgiliniz varken tanımadığınız bir karşı cins size mesaj atsa bu durumda ne yapardınız?

Sevgiliniz varken tanımadığınız bir karşı cins size mesaj atsa bu durumda ne yapardınız?

Sevgilim varken böyle bir durumla karşılaşma ihtimalim sıfır. Oldu ki mesaj geldi. Sevgilime de söylerim o kişiye de bir daha yazmamasını söylerim. Tabi normal bir konuşma ise sorun etmem sevgilim de eden biri olmaz. Çünkü mesaj illa ki olur iş arkadaşı var arkadaş var bir ton şey
En doğrusu böyle gerçekten :)
Ay teşekkürler onay da aldığıma göre içim rahatladı şu an 😂🌸
Olması gereken bu bence :D mesajı görüp cevap vermemek ona tekrar bir adım atmasını sağlar o yüzden gerek yok yani tek seferde söyleyip bilmesi düşünceleriniz ve sevgilinizin olduğunu en iyisi olur
Dımıı ☺️
Aynen :)
🫠
hayatında biri yokken istediğini yap, git günde 5 farklı erkekle çık... dilediğini yapabilirsin ama hayatına biri girdiğinde önce kendine olan saygını, sonra sevdiğine olan saygıyı elden bırakmayıp bu tür mesajlaşmaların içine girmeyeceksin... empati kuracaksın, bir an olsa eşim bu mesajlaşmaları görürse ne der diye kendine soracaksın... o, başka bir kızla mesajlaşsa ne hissedirim diye kendine soracaksın. herhangi bir konu'dan konuşuyor olabilirsiniz, mesele sevgilinden gizli başka erkeklerle mesajlaşman... madem konu çok normal, göster mesajlaşmaları erkeğine. umarım bu tip kadınları, erkek arkadaşları yakalar... şayet utanç duygusundan mahrum değillerse biraz bu duyguyu tatsınlar ve karşılarına da eş olarak kendileri gibi insanlar çıksın.😂😂😂
Kesinlikle öyle sevgilin yokken istediğini yapabilirsin ama hayatında biri varsa sorumluluğun var demektir ve ona uygun davranmalısın.
Aynen öyle 🙂
Teşekkürler 🤍😂
Ben teşekkür ederim güzel görüşünüz için :)
Mesajın ne şekilde geldine bağlı selam tanışalım tarzıysa direk engellerim ama biraz ilgi bekliyorsam sevgilimin kıskanması hoşuma gidiyorsa bu kadar basit bişey için bile gider söylerim ehehe bu bi tık keyfi ama taciz tarzında bişeyle karşılaşırsam hemen sevgilime söylerim bostan korkulumu sahiplenmeyecekse ne diye sevgilim değilmi?
Tanımadığım karşı cins birinin bana mesaj atması imkansız. Beni tanıyan biride ölmeyi bayılmak sanıyordur bana böyle mesaj atma cesaretini gösterirse...
Kısaca atamaz, atarsa engellerim cevap bile vermem.
Cevap
6Cevap
Sevgilim kişisine söylerim, haberi olsun diye sonra engeller mesajı silerim
Bu da iyi :D
Evet Sarııı 🥳😅
:D :D
Ne cevap veririm nede sevgilime söylerim
Cevap veririm sonra da sevgilime söylerim. Yani karşı cins diye belki de karıştırdı ya da bir şey sormak için yazdı niye hemen savunmaya geçeyim ki. Ama o gün tanımadığım birinin bana yazdığını da sevgilime haber veririm yani.
Gayet mantıklı ve olgunca bir davranış diyebiliriz bu duruma :)
Bilemem ama güzel tepki yani :D
Yani burada önemli olan karşı cinsten gelen mesajın içeriği durduk yere sevgilim var demek saçma olur
Cevap veririm, sevgilimin ruhu duymaz… 🙈😃😎
Buna aldatma diyebiliriz :D
Söylemem cevap vereceğim bir şey varsa da veririm o kadar da değil sonuçta yanlış ve doğruyu kendimiz ayırt edebiliriz her şeyi de haber vermek gerekmiyor
Ben gerekeni yaparım kimseye laf etmek düşmez. Farklı davranan karşı cins ile ilişkim varken işim olmaz iletişimde olmam. Arkadaşımdır konuşurum orası ayrı.
Sevgilime keyfime bağlı söylerim ya da söylemem sonuçta kişiye gereken ayarı vermişim ne gerek var tatsızlığa..
Sevgilime söylerdim karşı cinsin kim olduğunu bilsem bile en fazla arkadaşım olur ya da aileden biri
Is disinda kimse oyle elini kolunu sallaya sallaya yazamaz. Haddini asan bir israr varsa engeller geçerim. Cevap bile vermem.
tanımadığım biri ve samimi mesajlar atıyorsa cevap vermeden engellerim
Ne sevgilşme söyleyip onu üzeri. Ne de cevap verip kendimi huzursuz ederim çak engeli gitsin
Direkt silerim ben. Söylemeye de gerek yok yani sil gitsin engelle.
Direk engellerim, beraber olduğum kişiye söyleyipte huzursuz etmem.
Ne cevap veririm ne sevgilime söylerim. Baktım ki ısrarla yazıyor o zaman tersler engeller geçerim
Yanımda ve görebilecek durumdaysa saklamaya çalışmam açık olurum. Ama yanımda yokken böyle bı durum yasanmissa ben her türlü halledrim zaten. yok sayar başımdan savarim
Karşı tarafın ne yazdığına niyetine göre degişşr saten rahatsız olursan ben engellerim söyleyip Onu sinir etmenin konu uzatmanın bir anlamı yok
Derdi neymiş öğrenirim sonra sevgilime anlatırım
Sevgilime de söylemem cevap da vermem direkt engellerim..
Rahatsız ediyorsa engellerim etmiyorsa konuşurum sevgilimi karıştırmaya ne gerek var
Sevgilime ispiyonlarım
En iyisi😂
Oldu direk engelledim sevgilim yokken farketmez de eğerki birisi varsa hayatımda hiç gerek yok
Ah keşke sevgilim varken atsa biri azcık yüz versem buluşmaya çağırsam ağzının ortasına bir tane yapıştırsam buna çok ihtiyacım var
Mesajı sil geç söylemeye ne gerek var
silerim direk ya da söylerim
Sevgilime söylerim ve karşı cinsi tanıyosam cevap veririm diğer türlü pek cevap vermem
Cevap veririm gizlice fhdjfj
sevgilime söylerim eskiden cevap verirdim
engeller direk söyleriim ona
engelliyorum direkt
cevaplarım ne olacak
cevap vermem
Engeller geçerim
Gelen mesajın içeriğine göre değişir.
Yazarsan affedersin cano... Kısaltılmışı😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?