Ne yapmalıyım? Asker psikolojisi zor mu o yüzden mi? Sağlıklı düşünemiyorum?

Merhaba sevgilim askerde hep bizim toksik ilişkimiz vardı ama birbirimizden kopamıyorduk askere gitti 6 ay içinde 1 ay aramız sadece iyi oldu diğer aylar hep kötü geçti ayrı kaldık 2 ayı kaldı gelmesine ve ben artık o kadar çok yoruldum ki dün ayrılma kararı aldım gerçekten tükendim ama bunu askerde yaptığım için kendime kızıyorum gerçekten değer biri olsaydı beklerdim bekliyorum da o gelene kadar bir hata yapmamaya çalışıyorum yapmıyorum ama bu bunun kıymetini bilmiyor ne yapacağımı bilmiyorum onu gerçekten çok özledim ama birbirinize zarar veriyoruz yanlış mı yaptım bana bir fikir verebilir misiniz toksik olduğu için yazmayı düşünüyorum üzüldüğüm için en son ayrılık mesajıma sadece peki yazmış
Ne yapmalıyım? Asker psikolojisi zor mu o yüzden mi? Sağlıklı düşünemiyorum?
Cevapla