İtfaiyede staj yapıyorum ama psikolojim hic iyi değil?

bölümum gereği zorunlu stajim var itfaiyede yapıyorum 1 ay ama bu bölümü okudugumada pisman oldum evet pek bişey yapmiyoruz genelde ayak işleri olay olursa gözlemci olarak veya ufak yardimlar ediyoruz ama psikolojim hic iyi değil neden bilmiyorum böyle iş hayati ve diken üstünde olmak beni cok yıpratıyor ya şöyle olursa ya böyle olursa diye beynim beynimi yiyor stajda bos boş oturduğum zamanlar düşünmek kafamda türlü türlü şeyler kurmaktan psikolojim bozuldu midem bulaniyor gözlerim doluyor aglama krizleri geliyor ilk haftayı bitirdim stajda öyle ya da böyle biticek ama kendime hayati istemedende olsa zindan ediyorum..

İtfaiyede staj yapıyorum ama psikolojim hic iyi değil?
Cevapla