Asker olmayı istiyordum, olamadım psikolojim bozuk?

2 sene önce girdim jandarma astsubaylık sınavına sözlü mülakat sonrası elendim. Yaşım 22 sonra girmedim bir daha almazlar diye pişman oldum. Çocukluktan beri hayalimdi asker olmak hala daha çok istiyorum ama yaş geçti galiba artık. Askere daha gitmedim. Sizce hala asker olmak için şansım var mı? En çok istediğim şey bu benim şu hayatta. Bir asker olmak, vatanım için canım feda.
Asker olmayı istiyordum, olamadım psikolojim bozuk?
Cevapla