Güncellemeler
+1 yıl
Ben apt. al bi m. lım psikolojik destek almak hiç aklıma gelmiyor siz çok akıllısınız
umursamaz bir adam oldum hiç bir şey dikkatimi çekmiyor hiç birşeye hevesim kalmadı sadece para kazanmak istiyorum amaçsızca yaşıyorum hergün aynı şeyler bıktım yalnız içki içiyorum arkadaşım yok ve istemiyorum kadınlara ilgim kalmadı ne yapmam lazım eskiye dönmek için? Ordudan ayrıl demeyin başka iş yapamam parası iyi ve azerbaycanda dışarıda iş yok millet aç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Ya psikolojisi normal olan yokki bu tamamen sana bağlı hayatında değişiklikler yap
Ne kolay söyledin bak yapasım geldi
Offff cidden psikolojin bozuk insanlara ters davranmak yerine sana yorum yaptıkları için teşekkür et senin aklına gelseydi zaten bu soruyu burada sormazdin
Evet gizli üye sen akıllısın senin aklına geliyor çünkü her şey IQ seviyyen 200 falan olmalı harbiden helal olsun nasıl bu kadar akıllı olabiliyorsunuz ben m. lımda merak ediyorum
M*l olmasan bu soruyu sormazdin zaten diyorum
Sen çok akıllısın helal olsun valla peki bu kadar akıllı olmayı neye borçlusunuz harbiden rickin kızı felan olmalısın
Psikolojik destek almaya ne dersiniz?
Çok sağol ya ben m. lım benim aklıma gelmedi bu sen çok akıllısın hemen yapacağım
Sadece yardımcı olmaya çalıştım. İnsan gibi istemiyorum deseydin neden istemediğini konuşup ikna edebilirim diye düşünmüştüm. Ay bazılarına müstehak gerçekten hangi sıkıntının içindelerse. Çok yaşa.
Aynen yardımcı olacaktın nasıl aklıma gelmedi ya çok özür dilerim tam bi geri. ze. kalıyım nasıl senin gibi insan profilli akıllı birisine insan değilde ha. yvan gibi cevap veririm..
Abi bence psikolojin bozuk değil sadece şımarmışsın ben şimdi anladım yaşında biraz küçük herhalde ergenlikten çıkılamamış. Yazık. Neyse hadi selametle 👋👋
Aynen ya 4 dil bilmeme rağmen yüzünde sivilceleri olan tuvalette s. ça. rken şarkı açıp hayale dalan bi ergenim kesinlikle sen dünyanın en başarılı en olgun kadını olmalısın peki bunun sırrı nedir
Bilmem şu üslup ile konuşan biri ya ergendir ya a*ptal. Öğrendiğin diller falan bir boka yaramamış anlaşılan. Ay her neyse dediğim gibi gerçekten sorunların varsa dilerim iyileşirsin. Benim de ciddi sorunlarım oldu. Çok derin psikiyatrik süreçlerden geçtim iyileşmek için. Zordu ama işe yaradı. Artık seni bilmiyorum. Ne bok yiyorsan ye. Hayırlı geceler.
Kesinlikle bi yanlışlık olmalı senin olmalı senin psikiyatrik sürecin olamaz ergen olmayan ve ap. tal olmayan birisisiniz siz sorunsuzsunuz ve zekisiniz bana akıl veriyorsunuz ve vermelisiniz başarınızın sırrını çok merak ediyorum nasıl bu kadar ultra zeki oluyorsunuz bana ergen ve a. pt. al olabileceğimi öğrettiniz demekki benim sorunum sadece bunlardan biriymiş apla ama senin sorunun aşırı zeki olmak vah yazık belkide psikiyatrik süreç geçirmenin nedeni çok akıllı olmandır vah vah umarım dahada akıllı olursunda
Bende eskisi ben değilim
Çok yardımcı oldunuz sağolun harbiden hızır gibisiniz
Fındık yokmu
Yok
İdare şart napcan meslek varsa yurt dışına kaç