Öğrenciyim ve öğretmenimle dünden beri sevgiliyiz. Benim gözüm aşktan olumsuz hic bişey görmüyor. Buyrun Olumsuzlukları siz siralayin?

Çok elestireceksiniz evet etik degil evet, ama seviyorum oda seviyor. Denedik uzak durmayi beceremedik, her şeyi göze alip beraber mücadele etme kararı aldik. Dünden beri bulutlarin üzerindeyiz. Belki de gerçekleri görmemiz lazimdir, biz göremiyoruz şu an , mutluyuz çünkü endisemiz cok ama umutluyuz. Peki, Dışardan siz olsaniz böyle bir ilişkiye ne dersiniz? Bu arada ben 19 yaşındayım o 27 yaşında. Ve okulda öğretmen degil dersane öğretmenim
Öğrenciyim ve öğretmenimle dünden beri sevgiliyiz. Benim gözüm aşktan olumsuz hic bişey görmüyor. Buyrun Olumsuzlukları siz siralayin?
Cevapla