Öğretmenime aşık oldum iki yıldır unutamıyorum napıcam ben lütfen bi akıl verin?

Dersaneye ilk gittiğimde hiç bir şey hissetmemiştim çok komikti ben subay olmak istiyordum hele kazanama bacaklarını kırarım senin diyip gülerdi. Beni seviyordu bense zamanla bi öğrencinin öğretmenine duyacağı sevgiden çok daha fazlasını duymaya başladım. Hiç sevgilim olmamıştı çirkin olduğum için değil gerçekten aşık olacağım birini bekliyordum. Ilk defa âşık oldum onu düşününce hasta gibi hissediyordum ağlıyordum saatlerce. yutkunamıyorum şu an bunları yazarken. Onu bu denli delicesine severken ismi bile cok hoşuma gidiyodu. Sonra onunla aynı isimde olan biriyle tanıştım unuturum diye ama olmadı anlattım ona öğretmenimi sevdiğimi geçer dedi. Ama gecmiyo. En kötüsü kalbimde biri varken başka biriyle konusuyo olmak. Dün ayrılalım dedim saçma sapan şeyler söyleyip anlamamazlıktan geldi ben napicam bilmiyorum. Ayrılıp yine onun hayaliyle mi yaşıyım yoksa hiç sevmedigim birini seviyo numarası yapmaya devam mı ediyim
Öğretmenime aşık oldum iki yıldır unutamıyorum napıcam ben lütfen bi akıl verin?
Cevapla