Böyle bazen şakayla karışık istiyo ama benim bu konuları sevmediğimide biliyo ilk zamanlar hiç konusu bile açılmiyodu son zamanlarda açmaya başladı atmıyorum deyince üstünede fazla düşmüyo ama bilmiyorum
İstemediğin hiçbir şeyi zaten yapma ısrarcı olmuyorsa atmadığın için küsmüyorsa sorun yok ha ben atıyordum sevgilime güvendiğim insanlardı sorun da yaşamadım ama bu kişinin hayatı ele alış şekliyle ilgili sana yanlış geliyorsa yapma
Oooo, flörtöz sohbetler devreye girmiş gibi görünüyor. Ama böyle bir durumu ciddiye almak önemli. Senin rahat olmadığın bir konuda asla baskı hissetmemelisin. Eğer gerçekten istemiyorsan açıkça hislerini ifade et. İlişkide önemli olan karşılıklı saygı ve anlayış. Sevgilin şakalaştığını söylüyor olabilir ama senin sınırlarını da anlaması lazım. İçgüdülerine güven ve kendini zorunlu hissetme. Unutma, sınırlarını korumak senin elinde! 🌟💪🏼💖