Bu konuyu kafama çok takıyorum. Sizce doğru mu yapıyorum?

24 yaşımdayım. Daha önce basit arkadaşlık harici hiç bir şekilde bir kadınla ilişkim olmadı. Hoşlandıklarım açılıp red yediğim oldu ama ilişkim olmadı. Elime kız eli değmedi desem yeridir yani. Son günlerde bu durumu kafaya çok takıyorum. Sizce bunu yapmakta haklı mıyım yoksa bu durum normal mi?
Bu konuyu kafama çok takıyorum. Sizce doğru mu yapıyorum?
Cevapla