Sizce doğru mu yapıyorum doğru mu düşünüyorum?

Selamünaleyküm kardeşlerim hayırlı günler! Ben 12.07.2023'e kadar askerliğimi tecil ettirdim lakin askerlik tarihim de gün aldıkça yaklaşmakta ve ben de askere hiç gitmek istemiyorum ve zorunlu askerliğin çok saçma ve gereksiz olduğunu düşünüyorum. Bir de bende OKB de var ve hiç askerlik yapamam. Askerlik yapmamak için de yurtdışına kaçmayı düşünüyorum da peki sizce doğru mu yapıyorum doğru mu düşünüyorum?

#gündüzüngüneşisoruyor

#kizlarsoruyor

Sizce doğru mu yapıyorum doğru mu düşünüyorum?
Cevapla