Doğru mu yapıyorum yoksa ne düşünüyorsunuz?

Merhaba kendimden bahsetmek istiyorum ben üniversite okuyorum 3. Sınıfım direkt söyleyemeyeceğim ama Türkiye'nin en iyi üniversitesinde en iyi bölümü okuyorum eğitim seviyem yüksek değil çok yüksek aşırı yüksek ayreten temiz biriyim sigara alkol kullanmam kumar oynamam bir kız eli bile tutmadım çevremdeki kızlar konuşmaya çalışıyor benimle ama hiçbiri ile arkadaş olmuyorum hepsinden kaçıyorum konuşmak istemiyorum çünkü hiçbirinin hareketlerini beğenmiyorum sadık biriyim çevreme bakıyorum ben gibi biri maalesef göremiyorum geçen yanıma kız oturdu kızlardan da çekiniyorum ayreten çok rahatsız oldum sıranin ucuna oturunca farketti zaten yüzüne bile bakmadım arada başka yere geçti başka erkek arkadaşımın kız arkadaşı var benim için neden benimle konuşmuyor demiş oda o seninle değil hiçbir kız ile samimi olmuyor konuşmuyor nedenini bende sormadım demiş çünkü kalbim boş benim olurda aşık olursam diye korkuyorum herkesten kaçıyorum çünkü temiz birine aşık olmak istiyorum haram birşeyim yok elhamdülillah okuyoruz işte okuldan yurda yurttan okula geçende şundan bahsetmek istiyorum arkadaşım var bana hiç biri ile beraber oldun mu dedi bende hayır diyince valla senden adam olmaz dedi bana bide püh yaptı halbu ki ben zina yapmadım kendimi eşime sakladım ve alay konusu oldum sence yanlış mı yapıyorum lütfen düşüncelerinizi yazar mısınız teşekkürler

Güncellemeler
1 yıl
Kız yanımdan kalıp yanıma erkek biri oturdu oturani tanıyorum ona dönüp sohbet edince yanımdan kalkan kız açık açık yüzüme bakiyordu ve rahatsız oldum ama bakmadım ona
Doğru mu yapıyorum yoksa ne düşünüyorsunuz?
Cevapla