Merhaba kendimden bahsetmek istiyorum ben üniversite okuyorum 3. Sınıfım direkt söyleyemeyeceğim ama Türkiye'nin en iyi üniversitesinde en iyi bölümü okuyorum eğitim seviyem yüksek değil çok yüksek aşırı yüksek ayreten temiz biriyim sigara alkol kullanmam kumar oynamam bir kız eli bile tutmadım çevremdeki kızlar konuşmaya çalışıyor benimle ama hiçbiri ile arkadaş olmuyorum hepsinden kaçıyorum konuşmak istemiyorum çünkü hiçbirinin hareketlerini beğenmiyorum sadık biriyim çevreme bakıyorum ben gibi biri maalesef göremiyorum geçen yanıma kız oturdu kızlardan da çekiniyorum ayreten çok rahatsız oldum sıranin ucuna oturunca farketti zaten yüzüne bile bakmadım arada başka yere geçti başka erkek arkadaşımın kız arkadaşı var benim için neden benimle konuşmuyor demiş oda o seninle değil hiçbir kız ile samimi olmuyor konuşmuyor nedenini bende sormadım demiş çünkü kalbim boş benim olurda aşık olursam diye korkuyorum herkesten kaçıyorum çünkü temiz birine aşık olmak istiyorum haram birşeyim yok elhamdülillah okuyoruz işte okuldan yurda yurttan okula geçende şundan bahsetmek istiyorum arkadaşım var bana hiç biri ile beraber oldun mu dedi bende hayır diyince valla senden adam olmaz dedi bana bide püh yaptı halbu ki ben zina yapmadım kendimi eşime sakladım ve alay konusu oldum sence yanlış mı yapıyorum lütfen düşüncelerinizi yazar mısınız teşekkürler
Doğru mu yapıyorum yoksa ne düşünüyorsunuz?
Güncellemeler
1 yıl
Kız yanımdan kalıp yanıma erkek biri oturdu oturani tanıyorum ona dönüp sohbet edince yanımdan kalkan kız açık açık yüzüme bakiyordu ve rahatsız oldum ama bakmadım ona
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Öyle arkadaşmı olur ya Siz en güzel ve doğru olanı yaptınız böyle devam inşallah
Bunca zaman sabrettim üni bitiyor zaten bundan sonra da yapmam ama böyle demesi o kadar param var statün var kafana tükürem senin senden adam olmaz püh sana dedi bana benimde moralim bozuldu ders çalışmaya devam ettum
Gerçekten öyle arkadaş olmaz adamlık öylemi olur kendi işey yaramıyor demekki sana laf atıyor sen Allah için haram olduğu için uzak durduysan Allah seni mükafatlandircak
Evet ondan uzak duruyorum ama tövbe edenelri affediyor yaradan o zaman benimle eşit oluyorlar doğru değil mi maalesef
Eşit olduğu kim söyledi kardeşim Allah zaten af eder niyetiyle asla günah işlemeyin belkide affetmez biz nerden bilecez bize düşen samimi bir töbe etmek gerisi Allah'a kalmış senin gurur duyman lazım gerçekten Allah yolunu açık etsin inşallah sen gibi temiz birini bulursun
Amin insallah ama tovbeyi kabul eder Allah nedeni firavun tövbe etseydi onu affediyordu çokta söze gerek yok ama kirli biri olurum ve rahat edemem diye istemedim
Firavun töbe etmişti bu arada ama hakikati görünce töbe ettiği için Allah onun tövbesini kabul etmedi
Tovbe edemedi Cebrail aleyhisselam ağzına ben toprak doldurdum zira doldurmasaydim da tövbe etseydi Allah onunda tövbesini kabul ederdi diye bahsediliyor ya Kuran'da olacak ya da alimlerin birinin kitabindaydi
Demek istediğim doğru yoldasın yarın öbür gün evlenirsin eşinde olur belki herşeyi beraber öğrenirsiniz beraber huzur bulursunuz bence en güzeli bu temiz birni istiyorsak temiz kalicaz
Aynen öyle zaten bu yüzden temiz kaliyotum herşeyim ilkim olsun istiyorum eşimin teşekkürler iyi gecele dielrim
O ölüm sekeratında yani o dehşetli anda öleceğini bildiği için af dilemek istedi ama o bile nasip olmadı bu kadar insanı şirke sürükleyen biri af edilse haksızlık olmuş olur
Tövbesine izin verilmedi ki izin verilse kabul ederdi diyor Cebrail diyorum herneyse bosberin onu örnek verdim zaten
Tm neyse sahur vakti hayırlı sahurlar
Sizede hayırlı sahurlar
Zina yapmaman iyi bir şey kimseyi tinlama kendin için en güzel şeyi yaoiyorsun
Teşekkür ederim saolun
Rica ederim kanka kimseye uyma herkes ilişki yaşamak zorunda değil evlenmeden sen kendine nefsine sahip çıkıyorsun inşallah Allah seninle aynı niyette iyi bir kız karşına çıkarır mutlu olursun
Amin öyle istiyorum çok teşekkür ederim gerçekten