Sizce ne düşünüyor niye yanıma gelmiyor kendisi yurtdışında?

Ben boşanma aşamasındayım o da aynı şekilde ikimiz de ayrı yaşıyoruz kendisi hiç beni görmeye gelmedi ve sürekli sen zor bosanacaksin ben senle bir çizgi kurmaya çalışıyorum ama kafam karışıyor diyor evlilik gibi bir beklentim yok senden dediğimde ben seninle evlenirim dedi durduk yere ve cinsel konular da çok konuştuğumuz oldu asla geleyim yapalım gibi bir kelime kullanmadı gelmedi de maddi durumu var ama bir şeyler geç olmalı kafasında yaşıyor konuşmayalım bir gidisimiz yok diyince beni bırakmıyor benden faydalanmak istese gelirdi diye düşünüyorum sizce amacı ne kendisiyle 2 senedir birlikteyiz sanal üzeri tabiki veya gelirmi ilerde sizce

Sizce ne düşünüyor niye yanıma gelmiyor kendisi yurtdışında?
Cevapla