Yurt dışında yaşayan eltimle önceden iyiydik, şimdi hç görüşmüyoruz. Neden böyle davranıyor olabilir?

Daha onceden aramiz cok iyiydi samimiydik yurtdisindan geldiginde giderdim koydeki eve kalirdik beraber otur kalkar gezerdik ama iki sene once turkiyeye geldiginde ben bu sefer gitmedim denedim onu bakalim gereken ozeni kiymeti o bana gostericekmi diye cektim kendimi bir kere bile gelmedi dogrudurst aramadi bile o zaman anladimki demekki bu hep kendine beklemis ve ogundur bugundur aramam sormam gorusmem hice sayarim iki yildir gorusmeyiz oda ulasmaz aramaz aslinda watsaptan durumlarimi takip ediyor sadece iletisime gecmiyor simdi Şu an turkiyedeler hic gitmedim gormedim oralida degilim oda ayni sekilde bir adim atayim konusalim edelim sorun neyse cozelim demiyor sence bu tavri neden olabilir.
Yurt dışında yaşayan eltimle önceden iyiydik, şimdi hç görüşmüyoruz. Neden böyle davranıyor olabilir?
Cevapla