Neyse eşim böyle aklı gidiyormuş gibi. Bir kaç çeşit tatli yapmiş trilice de yapmiş karamelli. Neyse eşim gördü bir abarti wowww senmi yaptin bunu nasil yaptin böyle gibisinden. Benim elimdende çok gelir böyle şeyler. Sinir oldum tepkisine eşimin. Trip atiyorum abartiyormuyum sizce?
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
merak ettiğim için soruyorum neden öyle azarlayarak konuştu sebep?
Dowm sendromlu çocuğu var namaza gitti onu bize birakti benimde 1,5 yaşinda çocuğum var. Cocuk durmadi ordan oraya gitti kayın baba geldi bizde en aramaya daha küçükler için parka gittik çocuk kaldi tek ama baba vardi neyse görümcem geldi niye tek biraktınız çocuğu falan diye söylendi işte
evet kabaca davranmış sanırım uzaksınız birbirinize belki oyüzden kaba davrandı. Ama çocuğunun down sendromlu olması zor onun için onuda parka götürseydiniz belki soğukluk olmazdı aranızda.
Cocuk sen parktaydi biz çocuğu birakip arla parka gittik çünkü benim çocuk durmuyor yanımda babaci ben onu zaptedemiyoeum kayın bana geldi görümcemin çocuğu birakip gittik
soğukluk yapma sende görümcen bekar olsa kaba davranmış olsa beter olsun diyeceksin o tatlıyı eşinden önce asıl sen güzel demelisin hatasını o anlasın eşin belki seni test ediyor kardeşimle arasını iyi tutmaya çalışıyor mu diye?
Yok bee ne alakasi var eşim aşiri derece abartti bence ne gerek vardi ya böyle tepkiye yok senmi yaptin acayip olmuş tatli
Sonra birde kurabiye gibi bir şey yapmiş onlarda paketleyin götüreyim diyor birde canım ben nah yaparim ona tatli birdaha
odunluk bu ne desen haklısın
Hemde nasil ya
Aşiri sinirliyim
Sanki yicek hepsini
yesinde canım saçma sapan davranıyor eve giderseniz sor yani tatlı yapmıyormuyum sana bundan sonra her gün hoşaf çorbası yap eşek hoşaftan anlar
Aynen öyle çok saçma geldi bana tepkileri yok eve görmemek istemesi birde aşiri sinirliyim hala bana diyor tamam gidelim oraya bu sefer yüzünü güldürcem
Normalde övüyor beni ztn hep bu sefer aklı gidilir
üstüne gitme ama sövmek istiyorsanda söv evli çocuklu hala patavatsız mı yani herşeyin tarifi var yapın ne haklısın yani çok kaybeder.
Aynen haklıyım bencede baya eve geldik söylendim bi 2 saat sinirlendim çok uyku girmedi düşün o derece
Arkadaşim da nolcak ablasi bilerek yapmadi sonuçta öylesine demiş diyorlar
Tatlıları kim yaptı, uzaktan gelen ablası mı?
İşte yapmiş bize çay içmeye gittik bende yaptim canm
Görümcen yapmış yani. Sende yapmışsın ama seninkiler daha sıradan gelmiş eşinin gözüne. Erkekler böyledir evdeki yapılan, yediği yemekler onlar için kıymetli olmaz. Dışarıya gidince hiç yememiş , hiç görmemiş gibi bi şaşkınlık, bi iltifat ederler. belki de ablasına yalakalık olsun diye yaptı, yaranmak için yaptı... ama seni küçük düşürdüğü kesin.
Benim götürmedim tatli ben 2 gün ömce misafir ettim orada yapmiştim biz çay içmeye gittik orada da görümcem tek yspmişti bir kaç çeşit
Tatli
Neyse artık ona iltifat etmiş
İşte eşim aaa bunu senmi yaptin dedi pastanede ki tatli dilmi dedi
Görende evde karısı hiç tatlı yapmıyor sanar.
Aynen öyle
Kocan , kardeşine yalakalik yapmış. Ne iyi erkek kardeşler var , bizimki olsa eline sağlık bile demez , karısı alınır diye.
Aynen öyle aşiri sinirlendim ya birde ben giciğim bu kadına bana hesap sormuştu 3 gün öncesinde. Down sendromlu çocuğunu birakmişti parkta bize namaza gitti neyse benimde 1,5 yaşinda çocuğum var rahat durmuyor bizde onu başak oyun yerler götürdün görümcemin çocuğu tek kaşmiş parkta geldi bana hesap sordu nasil birakirainiz tek fin gibisinden
Görümcen baskın demek ki, eşinde ondan tırsıyor, ona yaranmak istiyor. Arada kalan sen olursun dikkat et
Yok alakasi yok eşim aslinda çok sinirli biri görümcem baskın değil asla. Aralarında 2 yaş var tek eşim 32 yaşinda görümcem 2 yaş büyük
Aslinda yaranmaz ama aşiri sinir oldum bu sefer… beni hep övüyor aslinda ama bu seger gicik oldum aşiri hemde
Eşine sordun mu peki , söyledin mi veya bu durumdan rahatsız olduğunu. Yani ben böyle bi ortamda bulunsam eşi beceriksiz , adamda iki tatlı görünce çocuk gibi sevinmiş derim.
Aynen öyle resmen öyle tepki verdi ya aşiri sinirliyim sorma.. aslinda kaynanamlar över beni süreli baya överler hemde pastalarimi dolmami biliyorlar yani ama genede sanki öyle tepki verdi
Söyledim 2 saatine söylendim kusura bakma hayatım ben öyle tepki veremdim ki ayrıca senide övdüm dedi anlamadim neden takildim dedi
Resmen bende öyle hissettim biliyormusun iki tatli gördü sevindi gibisinden
Demek ki art niyetsiz yapmış. Takılma o zaman. Sürekli yaptığı bişeyde değilmiş. Tepkini koy, kırıldığın yerleri söyle , daha dikkatli olsun. Bilerek ve sürekli yapmadıktan sonra kafaya takma bence. Hem kayınvaliden felan da senin pastalarını övüyormuş , kızı da biliyordur tabii. Gerek yok o zaman büyütmeye. Dalga geçmek için dememiş eşin
Yok asla hep dikkat eder över beni eşim ağzimin içine bakiyor aslinda. Bilerek de demedi biliyorum ama genede bi sinir oldum anlatamam
Evet kaynanam över hep söyler çok güzel yapiyor hatta dolmami istedi çok övdüm dolmani yap bizde yiyelim olur mu dedi
Üff salla gitsin.
Öylemi diyorsun. Ama aşkım en sonunda birde diper tatlilarida istedi eve götirim diye sanki ben yapamam senede küçük düşürmedi mi beni
Abartı değilde genelde tepkiler öyle oluyur sanirim hiç yapılmamış gibi
Aynen ben şok oldum birde bundna 3 gün ömce ablasi beni azarlarcasina konuşmuştu
Savundu mu bir şey dedi mi
Eşim yanımızda yoktu sonradan anlattim kıskaniyor boş ver dedi tek gül moralini bozma demişti
İyi bak hak vermiş ne güzel ve anlık da olsa geçiyor o durum
klasik görümce-gelin hikayesine benziyor
abart kız abartabildiğin kadar abart
Teşekkür ederim
adamın kafasına tencre kapağıyla da vur olur mu :)
Olur.. canım asam öyle gicik oldum ki
Birde kurabiye gibi bir şey daha yapmiş onalrida paket etin eve götürim diyor canım nah yaparim ona daha tatli
bana yap :D
Kardeşini mi kıskanıyor sun
Yok kiz da eşim aklı gidik gibi davrandi az saçma buldum
İltifat etmiş olabilir
Hak etmedi bence bana 3 gün öncesine azarlar gibi konuştu
Hak meselesi değil şımartmış biraz
Bende öyle dedim eşimde ben şimartmadimki dedi. İşte tek aaa bu tarliyi senmi taorin pastanedeki tatli lar dilmi dedim diyor. İşte ama bence abartili tepki
Kaç yıllık evlisin
En sonunda da eline saplik çok güzel olmuş dedi birde diğer tarlilari da işte eve götürüm bunalri dedi paket yap dedi abartşli geldi bana
Birdaha nah yaparim tatli ona
boş ver sende onu
Kimi