Merhaba sevgilim uzak Bi şehirde aramızda baya uzaklık var bu tarafa geldi ve yanıma gelmedi?

Bunu ağlayarak yazıyorum resmen arkadaşıyla geldi Bi büyük avm de gezdi bana 1 km uzaktaydı ben ailem yüzünden çıkamıyorum. Dışarı çıkacağım Bi saat vardı onu söyledim o saate buluşalım göreyim dedim o saate kalmam dedi tamam gelme peki dedim (sözde buraya beni görmek için gelmek istemiş ) ben o saate çıktım o hayla avm deydi. Bi akıl verin 1 yıldır görüşmemiştik?
Merhaba sevgilim uzak Bi şehirde aramızda baya uzaklık var bu tarafa geldi ve yanıma gelmedi?
Cevapla