Yabancı sevgilim benle zaman geçirmiyor fazla?

Önceki türk sevgilim benimle baya ilgilenirdi. Ben ona bir şey yapmayı önermeden bile teklifte bulunurdu gel şu mobil oyunu oynayalım falan gibisinden buluşmasakta mesela..

Şuanki sevgilimle uzak mesafe ilişkisindeyiz. Görüşemediğimiz için her gün mesajlaşıyoruz 1-2 saat telefonda konuşuyoruz. Birbirimizi seviyoruz ama bu beyfendi benle aman aman zaman geçirmiyor. Sürekli erkek arkadaşlarıyla takılıyor. Ben bir şey dediğim zaman sonra diyor napiyim bir sürü arkadaşım var elimden bir şey gelmez. Sende arkadaş edin falan diyor. Çıldırtıyor beni. Bide onun ilk sevgilisiyim bu konuda tecrübesi olmadığı için mi böyle anlamıyorum neden böyle olduğunu. Kıskançta bide yakın erkek arkadaşımla bilgisayarda oyun oynadığımda falan. İnsan hiç mi demez güzel manitasına gel kız senle farklı aktiviteler yapalım falan diye :( Sadece ben teklifte bulunuyorum zorla gün belirleyip oyun oynuyoruz falan.. Ne yapabilirim bu konuda bilmiyorum arkadaşlar.

Yabancı sevgilim benle zaman geçirmiyor fazla?
Cevapla