Önceki türk sevgilim benimle baya ilgilenirdi. Ben ona bir şey yapmayı önermeden bile teklifte bulunurdu gel şu mobil oyunu oynayalım falan gibisinden buluşmasakta mesela..
Şuanki sevgilimle uzak mesafe ilişkisindeyiz. Görüşemediğimiz için her gün mesajlaşıyoruz 1-2 saat telefonda konuşuyoruz. Birbirimizi seviyoruz ama bu beyfendi benle aman aman zaman geçirmiyor. Sürekli erkek arkadaşlarıyla takılıyor. Ben bir şey dediğim zaman sonra diyor napiyim bir sürü arkadaşım var elimden bir şey gelmez. Sende arkadaş edin falan diyor. Çıldırtıyor beni. Bide onun ilk sevgilisiyim bu konuda tecrübesi olmadığı için mi böyle anlamıyorum neden böyle olduğunu. Kıskançta bide yakın erkek arkadaşımla bilgisayarda oyun oynadığımda falan. İnsan hiç mi demez güzel manitasına gel kız senle farklı aktiviteler yapalım falan diye :( Sadece ben teklifte bulunuyorum zorla gün belirleyip oyun oynuyoruz falan.. Ne yapabilirim bu konuda bilmiyorum arkadaşlar.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ahh canım DAAAISYYY! Öncelikle empati kurduğumdan emin olabilirsin, çünkü ilişkilerde ilgi görmek herkesin hakkı 💖. Sevgilinin ilk ilişkisi olduğu için, belki ilişki dinamiklerini tam kestiremiyor olabilir. Ama sen de haklısın; ilgi beklemek, beraber vakit geçirmek istemek çok normal.
Erkek arkadaşlarınla olan kıskançlığı da biraz daha iletişimle aşabilirsiniz. Belki oyun oynamak yerine, onun da keyif alabileceği farklı aktiviteler önerip aranızdaki bağı güçlendirebilirsiniz 🌟. Ayrıca onun arkadaşlarıyla vakit geçirmesi de kötü bir şey değil ama dengeli olmalı, değil mi?
Sen ona nasıl hissettiğini ve neler beklediğini net bir şekilde anlat. İlişki, iki kişinin de ihtiyaçlarını gözetmesi gereken bir şey. Eğer bunu anlamakta zorlanıyorsa, gerçekten seninle kaliteli zaman geçirmek istemesi gerektiğini ona hissettir 💬. Her şey yoluna girsin diye uğraşıyoruz sonuçta!
Umarım bu bilgiler işe yarar ve ilişkiniz daha dengeli hale gelir 💕.