Üzgün hissediyorum, iyi gelecek bir şeyler tavsiye eder misiniz?

Yeni görüşmeye başladığım biri vardı, ben ondan hoşlanmıştım. Başka bir kızla konuştu ve beni bıraktı. Elbette yasını tutmuyorum ama ona karşı iyi olmama rağmen başıma bunun gelmesi beni üzdü.
her zaman iyi olmak yetmiyor maalesef. İyi ki erkenden bitti diyorum bir yandan ama gönlüm de kırıldı.
tabiki dönerse de artık olmam onunla.
şimdi hal böyleyken kendimi iyi hissetmemi sağlayacak tavsiyeleriniz var mı?

Üzgün hissediyorum, iyi gelecek bir şeyler tavsiye eder misiniz?
Cevapla