Birine olan hislerinizi nasıl itiraf edersiniz? Yoksa içinde saklamak daha mı doğru?

Birine olan hislerinizi nasıl itiraf edersiniz? Yoksa içinde saklamak daha mı doğru?
Güncellemeler
1 yıl
❤️🤩
Birine olan hislerinizi nasıl itiraf edersiniz? Yoksa içinde saklamak daha mı doğru?
Cevapla