Sizce nasıl olur bu işin sonu. Ne yapmam gerekiyor?

Herkese merhaba şimdi bu çocukla 1 yıldır sevgiliyiz. Ben asla trip atmam birşeye canım sıkılsa bile hemen ayrilacagindan asla sevgilime yansitmam. Sevgilim birgün çok iyi davranıyor diğer gün tanimiyormus gibi davranmaya başlıyor. Ben yazmasam belki günlerce hiç konuşmayız. Ben bunları düşündükçe beni sevmiyor diye düşünmeye başlıyorum ama diğer bi taraftan bakinca da bu çocuk ben ayrılmak istediğim zaman gözümün önünde ağladı benim için uzak yoldan gelip barışmak istedi aglamaktan gozlerinin kızarıklığını gördüm annesine karşı çıkıp benimle konuşuyor. Annesinin beni istememesinin sebebi de babamın sevgilimle beni parkta yürürken yakalayıp bizi dövmesiydi.
Sizce nasıl olur bu işin sonu. Ne yapmam gerekiyor?
Cevapla