Bir insanı ilk gördüğünüz de bu benim eşim olacak dediniz mi? Yani hiç hissettiniz mi? Peki hislerinizde yanıldınız mı?

Ben ilk gördüğüm de bir videosunu izlemiştim ve videoyu ilk açtığım anda hissettim dedim ki bu çocuk... Videonun devamında zaten büyülendim galiba 🥲 halada içimden bir his benim olacak diyo yaa çünkü herşeyi ben görüşleri konuşması falan aynı ben ya. Hiç böyle bir şey yaşadınız mı?

Bir insanı ilk gördüğünüz de bu benim eşim olacak dediniz mi? Yani hiç hissettiniz mi? Peki hislerinizde yanıldınız mı?
Cevapla