Duygusal boşluktayken konuştuğum kişi engelledi. Yokluğuna nasıl alışırım?

Selam. 3aya yakın sosyal medyadan biri ile konuștuk. Çok etkilendim, hatta aşık oldum diyebilirim.
Tüm günümüz nerdeyse beraber konuşarak geçiyordu. (kendisi evli)
Sonunda buluştuk, fakat buluşmadan sonra soğuk davrandığını hiss ettim.
İşimi değiştim, karım fake Instagram profilimi gördü, goggle foto ekrana çıktı kavga oldu falan şeyler söyledi.
Konusuruz zamana ihtiyacim var dedi, ortalık durulusun dedi.
Dün yazdım vahtsapdan beni engellemiş sanırım, mesaj iletilmedi.
Unutamıyorum, çok ağır geliyor. Bununla nasıl başa cıkacağım? 😔

Güncellemeler
1 yıl
Herkes evli biriyle nasıl konuşursun diye kınamış, evliligim bitti, kağıt üstünde, ayrılıyorum dedi, inandım. İnsan o zaman farkinda olmuyor ki yalnış yaptiginin. Cinsellik de olmadı. Kinamadan insan olduğumuzu, yalnış kararlar alabilecegimizi unutmadan yorum yapin lütfen. Hiç kimse sinanmadigi bir acının masumu değil 😔
Duygusal boşluktayken konuştuğum kişi engelledi. Yokluğuna nasıl alışırım?
Cevapla