Ayrıldığım kişiyle yüzleşmek hesap sormak mantıklımı seviyorum unutamıyorum kırgınım konuşamadıklarım içime dert oldu?

4 buçuk yıl ilişkimiz vardı Ayrılır ayrılmaz sevgili yaptı ayrıldı o kızla aslında aldatmış gibi bi durum olmuş ilişki icinde beni çok suçlamıştı ben bitirmiştim bitirdim diye kendini haklı gördü herşeyde ayrildiktan hemn sonra o kızla sevgili oluyo kızı öğrendikten sonra yalanlarını öğrendim son ayımızda o kızla tanışmış konuşmuş ayrıldiktan hemen sonra sevgili olmuş şimdi o kız için aşk acısı çekiyo ben pişman olsun sürünsün diye bekledikçe hesap sormak istedikçe o kızın dikkatini çekmeye çalışıyo yüzüne rezilliklerini kırgnligimi ofkemi vurup rahatlicagimi düşündum cok doluyum öfkeliyim kırgınım canım yanıyo içime attıkca rahatlayamıyorum sustukça

Ayrıldığım kişiyle yüzleşmek hesap sormak mantıklımı seviyorum unutamıyorum kırgınım konuşamadıklarım içime dert oldu?
Cevapla