Aslında böyle dürüst gelmesi bir şeyleri çözmek istediğini göstermez mi? Belki de ben çok salmışımdır ya da artık o kadar stabile bağlamışızdır ve bir heyecana ihtiyacımız vardır.
Bir çok ilişkide yaşanan bir durum bu. Sırf dile getirilmediği için burada herkes aşırı tepkiler vermiş. Çünkü muhtemelen iletişime kapalılar ve dümdüz bir hayat yaşamaktan memnunlar. Sırf fizyolojik hazzı almak için söylemeden devam eden eşleriyle mutlu olduklarına kendilerini ikna ediyorlar.
Eğer böyle bir sorun olursa eşimin benimle bunu konuşmasını isterim ben mesela. Dümdüz bir s*KS işçisi olmaktansa sadece fizyolojik değil her anlamda hazzı vermek isterim eşime sonuçta 🙃
Bunu duymak kesinlikle kolay olmaz, ama önce duygularımı bir an için toparlayıp sakin kalmaya çalışırdım. Ona açıkça bu düşüncesini neden paylaştığını sormak isterdim. Bu, ilişkinin bir döneminde ortaya çıkan bir uzaklaşma mı, yoksa başka bir şey mi? Kendi içimde kırılmak doğal, ama bunu çözmek için karşılıklı samimi bir şekilde konuşmak önemli. Eğer sorun çözülebilecek bir şeyse, emek vermeye hazırım; ama karşılıklı saygıyı ve değer verme hissini kaybetmişsek, belki de o noktada yolları düşünmek gerekebilir.