
Bu doğru bir davranış mı?
Eski sevgilinin, sizden güzel veya yakışıklı olması sizi nasıl etkiler?

Dün dündür bugün bugündür. 😄😄
Eski adı üstünde eski. İsterse alemin en yakışıklısı olsun hiç umrumda olmaz.
Ben aşkıma, sevgime bakarım.
Çok çok çok güzel olan eski sevgilisini bana özellikle gösteriyorsa bak bu benim eski sevgilim diye hala o güzelliğin etkisinde kaldığını düşünürüm ya da "bak beni ne kadınlar beni tercih ediyor" diye bana algı yönetimi yaparak kendini benim gözümde yüceltmeye çalıştığını dolayısıyla da bir narsistlik pesinde olduğu kanısına varırım.
Dolayısı ile çok çok güzel olduğunu öğrendiğim eski sevgili muhabbeti beni rahatsız eder.
Zaten kendim de narsist olduğum için o eski sevgiliyle kafamda bir kıyasa girerim djdjd
Neyse ki en güzel sevgili kupasını kimseye kaptirmayacak kadar güzelim 😏
Bir ilişkiyi yürütmek için güzellik yeterli değilmiş demekki diye düşünürdüm. Sevgilim güzelliğine önem verseydi ondan ayrılmazdı zaten ve ben hayatında olmazdım. hem bende fena değilim yanii😅
Cevap
21Cevap
Benden güzeli varsa tepe tepe kullansın 😀 bananee
Kendimi eski sevgilisiyle kıyaslayacak değilim.
Yooo neden etsin ki
Güel olmasına rağmen benim yanımda ise bir anlamı yok o sözde güzelliğin demek ki içleri çürükmüş
Guzel bir konu. Benden genc olma ihtimalini normal kaŕsilarim. Guzellik gorecelidir. Bu soruda guzel bir ornektir.
Buna en isabetli cevabı, yaşayan insanlar verebilir. Ben çok takilmazdim. Karşımdaki kişi beni sevmisse bazı artilarim var demektir
Umrumda olmaz ama zaten çirkin olduğumdan kimse beni sevmeyecek.
Etmez herkes kendine güzeldir onda olan bende yoktur bende olan onda yoktur
Hayir etmez aksine böyle biri benimle olduğu için içten ice mutlu olurum.
sorup merak etmem. kafaya takıp huzursuzluk çıkarabilirim çünkü.
Yoo rahatsiz etmez aksine sevindirir, hic olmazsa citayi yukseltmis derim👍
eğer eski sevgilisi benden güzelse ondan ayrılıp benle sevgili olduguna göre, benim kişiliğim ondan iyidir. bu da beni mutlu eder
Aradığım cevaplar 👏👏
eski sevgilin güzel miydi? dediğimde güzel derse tabii ki kıyasa girerim bu canımı acıtır
Hayır rahatsız etmez. Hatta hiç aklıma gelmez. Sonuçta adı uzerinde eski
Hersey guzellik degil. Etmez bende cirkin biri degilim
Güzellik görecelidir.. Önemli olan beni beğenip seviyor olması
Etmez çünkü kendimi o kişiyle kıyaslayacak kadar düşük değilim. Güzelse kendine güzel tiple işim olsa onu seçmezdim zaten sjddjjdjd
Aslında rahatsız etmez ama arkadaşlarımdan biliyorum. Kızın galerisinde çocuğun fotoğrafları duruyormuş bunların olmaması lazım. Aynı şekilde erkekde de. Ama bazı kızlar bahsetmeyi seviyor bunu bırakmanız lazım.
Eşimin benden önceki sevgilisi ve bu beni acayip rahatsız ediyor.
Bilmiyorum hiç başıma gelmedi ama sorun etmezdim muhtemelen
Asla rahatsız etmez sonuçta eskide kalmış gözü güzele doymuş gönlü güzele gelmiş 😂
Sorun olmaz, benden yakışıklı olma ihtimali %1 ihtimal.
Önemli olan dış görünüş değil adı üstüne eski de kalmış ben ondan daha iyim ki şu an onla sevgili değil benle sevgili
Eskilere takılacak biri değilim
hayır banane eskide yaşamıslıgı eskide kalır yani
Hiç ikimde bile olmaz😏
Etmez sonuçta adı üstünde eski
Girmem hiiç öyle kafalara😂
Hersey güzellik değildir
Eski şeyi niye kıskanıyım ya
Adı eski işte, kıskanacak olsam eski olmazdı😉
Eski sonuçta beni rahatsız etmez
Hayır
Böyle şeylere takılmasak keşke
Ay çokta gtümde sgsin ona
Etmez
Eski iste
Kısmen eder
Yakında siteyi sana hediye edecekler az kaldı
Etmez
olamaz ki 😂
Asla etmez
Hayır
Evet eder kıskanırım
Hayır rahatsız etmez
evet
Rahatsız etmez
Daha denk gelmedim.
bende iy olsa beni seçmez
Geçmiş bitmiş
etmez
Her insan guzeldır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?