Sevgilinizin eski sevgilisinin sizden daha güzel/yakışıklı olduğunu öğrendiğinizde bu sizde takıntı yaratır mı?

Diyelim ki sevgilinize sordunuz eski sevgilin nasıldı diye o da güzeldi veya yakışıklıydı dedi. Bu durumda aşağılık kompleksi oluşur mu sizde, rahatsız olur musunuz?

Ben az önce böyle bir olay yaşadım. Sorduğumda bu soruya cevap vermek istemiyorum eline ne geçecek öğrenince dedi. Sonra da zamanında beğenip sevdiğime göre güzelmiş demek ki dedi. Moralim alt üst arkadaşlar :(

Sevgilinizin eski sevgilisinin sizden daha güzel/yakışıklı olduğunu öğrendiğinizde bu sizde takıntı yaratır mı?
Cevapla