Evet sasiririm
Umrumda olmaz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Eski eskide kalmıştır. %100 haberim bile olmaz çünkü arkadaşlıktan çıkartmışımdır ve bildirimlerini kapatmışımdır. Ancak ortak arkadaş yoluyla haberim olabilir ona da allah daha çok versin derim... Başka hiç bir şey yapmama gerek yok.
Takip bile etmeyeceğim için güzelleştiğinden de haberim bile olmaz. Oldu ki bir şekilde karşılaştım sadece şaşırırım. Çünkü görünüşü sebebiyle değil karakteri sebebiyle ayrılmışımdır.
Cevap
39Cevap
Eskisinin ne yönde değiştiği umurumda olmaz
Çirkin diye ayrılmadım ki güzelleşince tepki vereyim..
tepki vermem umursamam haberim bile olmaz.
Manken gibi olursa sasiririm ama bu manken görseldeki gibi olursa tam sasiririm. Zira çok zayif ve kemikleri çıkıyordu. Benlik değil kesinlikle. Sıfır beden diye ovdukleri şey benim jcin sadece acınası bir durum.
Eski eskide kalmıştır , güzellik değişse de karakter değişmez
Bazen karşımdaki insan eğlence, huzur, sinir, keyif, Aşk vermiyor. Geçmiş artık
Birisi benim eski sevgilim olduysa demekki karakter olarak bi bkluk olmus ki oyle olmus dis gorunusu degisse de ben de yeri olmaz daha
Her güzel manken olmaz, ölcüleri tutmasi lazim deneyim vs lazim.
Vay be kaçan balığa bak derim üstüne sigarsyı çakma kendi kendine yakar 😂
Erkek oldugunu dusunursem umrum dışı ben yuze bakmam
Eski olan benim için güzel olmaz. Antika mı bu :)
Eskiye rağbet olsa bit pazarına nur yağardı
Birileri ona göre intikam almaya çalışcak giden geri dönmez 😌
Karakteri aynı olduktan sonra bir nevi eşekliği baki kalıyor 🤷♀️
Derim ki bakın arkadaşlar güzel olmuş ama insan olamamış bizle sevgili iken niye böyle değildi
Bizim orada bi laf var eşege altın semerde vursan eşek yine eşektir
Bişi yapmam bakarım sadece nasıl değişmiş diye.
Değişebilir benden sonra sorun yok her şey bı kere olur sürekli sev ayrıl saçma sana huzur mutluluk veriyorsa sever insan ömür boyu ama kötüyse güzel olsa ne yazar
Hoştur ama banane :D
Ne tepki vercem banane eski eskide kalir
Aslında ikiside, şaşırırım ama umrumda olmaz sonucta onu kim napsin aq ondan manken olmayi birak bi cacik olmaz
Eski eskidir bir tepkim olmaz lafını da etmem
İstediği gün olurdu zaten
Onun adına sevinirdim. Oda sevinirdi belki ama benimle değil.
Yolu ve bahtı açık olsun.
Umrumda olmaz.
Bakalım erkolar neler demiş 👀
Tepki vermem yol veririm
şaşırırdım ama umrumda olmazdı
Bana ne ya ex kişisinden?
Jessica May gibi misin onu de sen bebeğim
Kim demiş exten Next olmaz diyee
Yalan yok şaşırırım
Haberim bile olmaz
Eskiyle ne işimiz varki
Umurumda olmaz ki
yok gvtım ben zaten okey derim
Genelde öyle olunca geri dönmek istiyorlar sjssj
Ya gerçekte de öyleyse djdjdjdj
Bir şey diyemem gurur duyarim
hayrrr
Zaten makendi
Adi ustunde eski😂😂
Aşırı güzelleşsin de neden manken oluyor ki
Eski sevgiliymiş 😂 Başarılar dileriz içimizden.
Siki. mde bile olmaz, eski zaten adı üstünde
Umrumda olmaz inanın
Şaşırdım
Bu saatten sonra umurumda olmaz
Umursamam
Umrumda değil
Bi tepkimiz olur tabi
Adı üstünde ESKİ
Banane
Biten bitmistir
Umrumda olmaz.
Umrumda değil
bi afallarım :D
Hayir
Banane eskimiş zaten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?