AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
124Cevap
Kimseden hoşlanmak istemiyorum.. Hiç gereği yok
Benim için mani olan bir şey yok ama genelde ret edilme duygusu adımı geciktirici faktör
Eğer birinden hoşlandıysam hiçbir şey ilk adımı atmama mani olamaz.
Bir çok kültürel farklılık yaşantısal farklılık benim maddi veya ruh halim
Alışmak, değer vermek ve sonunda olası haketmediğini birdaha tecrübe etme korkusu
Türk kızlarının triplerinden geçilmediği için ilk adımı atamıyorsun
kadınların ilk adımı atması için erkeğe cesaret vermenin ötesine geçmemesi gerekir bana göre. aksi halde kadını kolay lokma gören erkek, kadına kıymet vermiyor
Birinden hoşlanıyorsam net bir şekilde adım atarım eğer konuşma esnasında uyumsuzsakta yolları ayırırım.
İlla karşı tarafı beklemek saçma
Belki beğenmez 😒
Aman herkes kendi tıpine baksın önce 😒
Vurdu gol 😒
🙄
Sevgilisi vardır. Önceki sevgililerini görüp asla bunlardan sonra bana bakmaz. Beni büyük ihtimalle arkadaş olarak görüyor. Bu düşünceler yüzünden aylardır platoniğim
Wiii dêrdi zari mala çettoo
Anlamadık çeviri alalım
Takılıyorum kendimce önemseme
✌🏻
Bir sürü cevabı var aslında. Geçmiş yaşantılar, yetiştirilme tarzın, özgüven sorunsalı, hayıra bakış şeklin...
Zaten reddediyorlar ilk adımı atmaya gerek yok o yüzden. Alıştık artık.
Birbirimize habire çok benziyoruz diyoruz. Habire yazışıyoruz birbirimizle uğraşıyoruz. Habire işte bile olsa bana yazıyor merak ediyor biz senle birlikte çalışmalıyız diyor şimdi hoşlanıyor mu ben anlamadım
Kadının başlatmadığı ilişkide cinsel sevgi, yani kadını mutlu edecek şey yoktur. İlk adımı kadın, dolaylı da olsa atmalıdır.
biraz daha hakkında bilgi sahibi olmak olabilir.. hoşlantıdan ziyade daha emin duygulara ihtiyacım olduğu için olabilir
Ego gurur 🤷🏻♀️
Ahhh o gurur
ne yapalım. 🤷🏻♀️
Yapacak bir şey yok kimse degısmez
Değiştirmeyi planlamıyorum.
Bende 😉😉
✌🏻🙌🏻
Reddedilme korkusu biliyorum ki red edecek ne diye kendimi küçük düşüreyim ki o zaman
Şimdiye dek Herkesin " Biz sadece arkadaşız" demiş olması...
İşin ilginç tarafı " Arkadaş gibi" davranınca da garipsiyorlar
Kim ne derse desin erkeğe ilk adimi kiz atmamali. Bu benim dusuncem. Ki şaştiği da cok cok nadirdir
yeteri kadar uyumlu degilizdir
Uyum önemli tabı. Zalımın oğlu
yanliz zalım olan benim yalaley 😀
Püü sana 😂
😀😀😀
Beddua alma portakallım
oo aldik alicagimizi bence güzellik simdi usluyum 😀
Mani olan hiçbir şey olmaz
Ya karşılıklı degılse duygular
Öğrenir ve zamanından tasarruf edersin. Bekleyip duygularını ve zamanını yitirmektense, cevabı öğrenir rahat edersin.
Pek bir şey engel olmaz bana
Güzel cesaretım var diyorsun
Önyargı ile yaklaşıcaklarını bildiğim için aman ya boş ver diyorum
Türkiyede kadınların havalara girmesi. En çirkini bile ciddi manada bi tanışmak istesen havalara giriyor
Değer mi? İşte bu düşünce uzak tutar. Değer ise zaten kimsenin adım atmasına gerek yok oluverir...
Bana olumlu bir hava vermez ise hic adim atmam
yalnızlıktan dolayı ve kızlar tarafından beğenilmeme korkusu
Ya sıkılırsam ya üzersem diye açılmamıştım.
Öyle bir durumda adım atmama mani olan bir şey olmaz
Gurur, çekingenlik. Yıllarca içimde tutarım ama adım atmamö
Atmam
Benden çok daha güzel olması mesela
Hatta o bile ilk adımı atsa yine çok şüpheye dusuyirum neden ben diye ve muhtemelen böyle biriyle ilişkim olursa doğru zamanda neden ben diye sormak da isterim benim beğendiğim hatunlar maalesef yanımda ablam gibi kalacak kişiler ama ben biraz balık etli seviyorum maalesef girdik mi kısır dongiye😂
İşin zor 🤭
Çok zor be 😂 beni biri takip etti mi wkledi mi güzel hatunsa neden diye soruyorum mesela
İlişki istemiyorum sebebi bu olabilir
Mantıklı bir sebeb
Bir de bu mantık yüzünden romantik duygusal biri değilim. Bu da ilişkide bi süre sonra sorun oluyor
Romantık değilsen zor yaa. Kadın milleti hergun biryerden esiyoruz 🤭
O yüzden işte arkadaşlıktan öteye geçmemeyi tercih ediyorum. Bir kadın bana yürüse bile ben engel oluyorum
Sürekli zırhla gezmek yorar insanı. Bıraz gardını indırmeyi dene bence
Romantik ve duygusal olamadığım için hüsranla sonuçlanacak bir hayat olacağına zırhla gezmek daha iyi
Aynen görsele katılıyorum üzerler😂
Ne üzerler bee. Boyunları altlarında kalsın hepsının 🤭
🤭🤭
😂
olumsuz cvp ters tepki Si.. ktir çekmesi 😂😂
Bunları yaparsa yerın dıbıne görse insan 😂
birde doğru yazsan iyi insansın aslında 😂
Yaa ben kontrol etmeden gonderıyrujm genelde. Bazen goktug alfabesıne dönüyor. Benı anlayanı hayatta hiçbir şey yıkmaz 😂
birkaç soruya çözcem inşallah acaba paylaşmadan önce son kez baksan mı ne yazmışsın diye herkes için daha güzel olabilir yani 😂😂
Yok hiç uğraşamam inan. Anlayan böyle beri gelsin. Klavyem ve mutluyum 😂
🤣🤣🤣 rahatsız yaaa
😁 evet kafa rahat
ne zaman rakı içiyoz
😂😂
Bilmem🤭
sana direk de yazamıyorum zaten
Kaçtın mı
Aslında reddedilme korkusu değil. Asıl mani olan şey, öğrenilmiş çaresizlik.
Akraba olmamıza ragemn hislerimi yüzüne söyledim ret etti
Benden iliski insani olmaz 2 gune sikilir birakirim tek yasamayi seven biriyim insanlarla uğraşamam bu en buyuk engeldir iste
Beğenmezse düşüncesi ve hazır hissedememe
Zaten herkes prens bi kül kedısı biz kaldık 😂😂
Hunbvtcvvyu benim abartı düşünceler
Sebebi bariz belli welcome the turkey 🤣
1 yıldır üzülürüm diye uzak duruyordum şu an da yks yılım üniversiteye gittiğimde de yine üzülürüm diye yürümem.
Emin olduğumda ilk adımı atarım çekinmem
Reddedilme korkusu
Hayali bir karakter olması
Hoşlanıyorsam atarım hatta attım bile 🤭
Çünkü kimseye güven olmaz zaten öyle biri yok
Karşı tarafın isteksiz olması
İlk adımı atacak kişi yok.
Ters teperse korkusu 😂
Kısmetim kapanmasın diye
Ben şimdiye büyük bir hoşlandığım olmadı
Benden hoşlanmama düşüncesi
Ben çekiniyom karşı cinsle konuşmakta ya
Hiç bişey yapmam benimse zaten olur
Edep haya namus
Kadınlık ve aslan burcu gururu yaparım ben 😏👍
Ben atarım 😒
Küçük düşmekten korkmuşluğum oldu
Ondan emin olamama düşüncesi
Kendini mükemmel sanması ve büyük beklentiler