Bu konuda gerçekten ilerleme kaydettim şimdi şöyle eksiden kimseye seni seviyorum bile demezdim hep duygularımı içimde bastırırdım ama şimdi hep sanşımı deniyorum kanka aşığım sana diyorum direk olursa oluyor olmazsa başka yollara ve böyle yaparak manit bile yaptım jsjsj kadından bol ne var
sevdiğim kişiye 3 yıl açılamamıştım sonra şiir yazıp atmıştım ve o da arkadaşına söylemişti o da tüm sınıfa xd onun dışında konuştuğum kişiye ondan hoşlandığımı söylemiştim 4 yıl sevgili kaldık kavgalar yüzünden ayrıldım şanssız biriyim
Hiç başarılı değilimdir. Bir kaç kere denemiştim ama sürekli tam söyleyecekken dilim dolanıyor, saçma sapan şeyler söylerim birden bire sakarlaşıyorum 😂