Şahsen hislerimden eminsem direk adım atarım, beklemem.
İlk adımı atarım, beklemem.
Asla ilk adımı atmam, karşı taraftan beklerim.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kız ya da erkek farketmez neden hep karşı taraftan bekliyoruz bazı şeyleri. Aşkta gurur olmaz, utanma olmaz sevgi bu hissettiklerini açıkça söyleyeceksin sonunda kazanamasanda, kaybedeceğin hiçbir şey yok. Ayıp bir şey de değil üstelik 'seviyorum!' Bu kadar net bir kelime bu zamana kadar hep sevgimin arkasından gittim hiçbir zaman kazanamasam da :) ve size de tavsiye ediyorum aşkınızın peşinden koşun!
ilk adimi erkek atacak
kizlardan tektaş beklemiyorsunuz herhalde
Sizi tebrik ettim.
Lafın gelişi söyledim onu
Çünkü etkinin tepkiyi doğuracağını düşünüyorum, ve doğal olarak davranmanın daha iyi etkileşim çıkaracağına inanıyorum. Ve bugüne kadar yaptıklarımdan değil yapmadıklarımdan pişman biri olarak hissediyorsam söylerim başıma ne geleceği umurumda deği l...
Adım atmaktan ziyade, iki kişinin beraber ve el ele yürümesinden yanayım.
Cevap
42Cevap
İlk adımı attımda ne oldu Ben bu konunun sıkıntısını 7 ya da 8 yıl çektim içime kapandım durdum, sonra biri çıktı teklif etti özgüvenime kavuştum bana bir çok şeyi öğretti sevmeyi sevilmeyi 1 yılı beraber geçirdik ama seven sevilmez derler ya çok doğru ! Onuda ben sevemedim... şimdi çok şükür güzel bir beraberliğim var iyi gidiyor umarım herkes hakettiği bir insanla hayat sürer...
İlk adimi daima karsi taraftan bekler kizlar. bir kizin sevdiği erkeğe acilmasi bence çok sempatik olur. cekinmeyin kizlar acilin.
çok cesurum o konuda ondan karşılık gelmeyeceğini bilsem de kendi duygularımı açıklarım kendimden emin olmam yeterlidir benim için
İlk ben attım ve şu an konuşmuyoruz yaşadıklarımı anlatsam destan olur çok özlüyorum ve beni umursamayışı falan işte ya..
Hayır, geçti artık o işler benden, o bir şeyleri belli ederse duygularının samimiyetini sorarım sadece ona göre hareket ederim yoksa maceraya gerek yok.
ÖNCE Bİ ENGELLERİ araştırmam lazımm iyice tartıp ölçtükten sonraa söylerim yani ama cevap beklemem derim böyle böyle cevap vermek zorunda değilsin derim giderim sonra isterse bulur beni :D
ben ederımm knkaaaa hıslerımıı az cok bellı etmıssem odaa etmısse gder konusurum dunyanın sonu degılyaaa
İlk adımı ben attım ve 10 senedir beraberiz hamdolsun 😊
Çekiniyorum. Reddedilmek değilde benim gibi sevebilirmi diye psikolojim bozuk. Karşıdan beklerim.🙅
Hep ben attım artık onlar atsın, atmıyorlarsa başlamadan biter. 😂 😂 😂
hoşlandıysam altından girer üstünden çıkarım bir fırsat yaratıp konuşurum.
Taktik maktik yok bam bam bam eğer hoşlanıyorsam numarasını bile isterim
şu an ki sevgilimden hoşlandığım zaman korkmadan yanına gidip konuşmuştum ve 9. sınıftım o ise 12 buna rağmen çok güzel anlaştık şanstır ki oda cesur kızlardan hoşanıyormuş 8 aydır sevgiliyiz beklemek hiç birşey kazandırmaz
tabii ki atarım, ama şöyle 1 durum var bazen karşı taraf size attırıyor bu adamı kendi atmayıp öyle daha hoşuma gidiyorr
ben atmam o atsın 😂😂😂daha doğrusu şöyle ben ortamı ayarlarım kendime çekerim sonra ilk adımı atmasını sağlarım 😄
Atmasını beklerim atmıyosa atmasını sağlarım olmuyosa da çok kapıldıysam ben atarım
ben bir adım atarım ama gizli kapaklı olur zeki biri olması lazım
ben hoşlanıyor olabilirim
ama o kişi benden hoşlanıyor mu bunu bilmeden ona açılamam ki
İlk adımı atınca ne diyosun be slk kelimesini duymaktan bıktığım için atmam
Atana atarım
Atmayanada atarım
Atarım ben
Alayına gider
Ilk adimi atarim. Ya baslamadan biter ya da sonu olmadan devam eder😂
Uygun anda bir erkek olarak adım atmayı tercih ederim
Ben hiç atmadım. Atamam ki. Ama bir adıma on adım dönerim;orası ayrı.
ciddi anlamda hoşlandığım biri olursa ben adım atarım
seviyorsa gelecek, kaybetmek istemiyorsa kaybetmeyecek
beklemem ya bekleyince unutulup gidersiniz. normal konuşurum direkt açılmam
Sevdiğim kişi bana bir ışık yakarsa adım atarım, tabi hep erkekler adım atacak diye bir şey yoktur :D Kızlar da atsın artık :D
hic ilk adim atan karsi cinsle karsilasmadim. :)
bencede
çekınırsen kaybedersın o nedenle beklemem konusurum
Bence kızda olsan söyliyceksin. Önemli olan duygular.
ya reddilsen işte bu ağrına gider ben en iyisi bekler ve oda bana aynı duyguları besliyorsa A derdim
seviyosam gidip söylerim ama onun kararınada saygı duyarım
İlk adımı atarım beklemeye gerek yok bence
Karşı taraftan beklerim
çok cesurum bu konuda direk söylerim
Ben adım atamam.
kişisine göre değişir o
Aşkta gurur olmaz direk söylerim
Seviyosa eğer ilk adımı daima erkekler atmalı.
27 yıldır hiç adım atmadım nede olsa kabul etmezler diye :D
atamam ondan beklerim oda atmyo böyle bekliyoruz😂
beklemeye gerek yok nolcaksa olur😋😋😋
hiçbir zaman beklemedim..
Asla ilk adımı atmam, karşı taraftan beklerim.
Adim atmam ama onun bana adim atmasini saglarim
kendim atarım beklemem
atmam. hele ki bu devirde hiç
Ondan eminsem durmam, ama emin değilsem beklerim.
benim için degerliyse elbette atarım
Bana 2 sn bakması yeterli.
Mutlaka atarim
ondan beklerim kız ayool
karşıdaki pas veriyorsa belki
Çünkü ters tepki vermesinden korkarım
İlk adımı atarım
Atarım
Hislerimden eminsen evet adım atarım.
beklerim
atarım
Atarım bekleyemem kimseyi 😄
Atarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar