-Aşkım ben şu sadakatsiz dizisi vardı ya
+Eee ne olmuş ona
- orada Asya'nın giydiği v yakalı lacivert bluzden istiyorum
+... Nerden bulayım aw?
...,...
-Aşkım aş eriyorum da hani bir içecek vardı çok popüler bana ondan alsana
+Hangi içecek hatırlamıyorum
- şey ya hani ejder meyveli smothie
+ Gecenin bir yarısı ejderi nerden bulayım meyvesini nerden bulayım uyu aw uyu elimden bir kaza çıkacak şimdi
...
- Gökhan hani doğum gününde bir kız vardı seda mıydı neydi
+Ee nolmuş ona ölmüş mü
- yok yaa ölmemiş de , sen ona neden pantolonun çok şık olmuş nerden aldın diye sordun
+Çok hoşuma gitti bir tane de ben alır giyerim dedim , tövbe estağfurullah 🥵

#Carpe Diem 💙
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer