AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
40Cevap
Keşke senin gibi seven erkekler bana da denk gelseydi
Herkes aynı şeyleri söylüyor
Iştek atar misin tanisalim
Attım ama mesaj atamıyorum
Hangisi sensin
Faruk6161
Yazdim
kaşmerler sizi diye bir adam vardı. tam oradaki kaşmermiş
Sebebi nedir ilgi çekmek. Mi ya da başka mı
Napmam lazım
senden soğuduğunu söyleyip ayrılıyorsa başka biri vardır bence. ben olsam bir şekilde intikam alır üzülmesini sağlardım. artık tekrar birleşmeyi düşünmezdim
Nasıl yapacağımı bilmiyorum, eşyalarımı verdi ama tişörtümü vermemiş, ablasının hesabı açıktı bakıyorum diye engellettirmiş
artık orası sende ben yapman gerekeni söyledim.
Tamam da iletişim 0, 2 saat mesafe var takip etmiyor fikir ver
Kadın milleti işte belli tecrüben yok alıs böyle şeylere
Bi ara takipçilerine çok takardım, kıskandırmak için mi yapar, ama ben düşmanı dğldim severken ayrıldı
Bende severken terkedildım birader dıyorum ya kadın milleti alışsan ıyı olur babacan
Sebebi ne acaba onu diyorum
Kadın milleti böyledir önce alıştırır kendini sana sevdiğini anlayınca topuk senle alakası yok kankam bunun ruhlarında var
Pişman olur mu
Napmam lazım
Lan özgüvenin mı yok senin sende hayatına başka kadın al gururlu olun köpek gıbı sevsenız de gurur mühim git başkasını al keyfine bak
Olum öz güven le alakası yok, kolay mı aq neler yaşadım ya
Bende neler neler yaşadım a*q getirip ailemle tanıştırdım sonra bastı tekmeyı bu hayatı fazla ciddiye almayın
Aq ya bu nasıl iş
Benım aklım bu işlere ermiyor kadın milletinı anlamıyorum anlamak da iştemıyorum açıkçası
Ben bunu pişman etmem lazım gururuma dokunuyor
Eysanmıs o ekledikleri senleyken gözüne kestirdikleri
Sanırım ama pişman olacak galiba eysan olmuştu
Kalbi seninle meşgul olmayan kişilerle kalbini meşgul etme...
Haklısın
Senden soğumadı tatlım yenisini bulmuş kiz arkadaşın haberin olsnnnn
Pişman olacağı günü sabırsızlıkla bekliyorum, oturup güleceğim ona
Olur bence seven erkek bulmak zor bu devirde
Olur inşallah öfkeliyim
Cepte olanları çıkarıyodur kanka, çok dert etme hayatına yeni insanları almana bak.
Anlamadım
Cepte olanlar demek yani senden sonra yakınlaşacağı erkekler
Karaktersizlik başka bir şey değil
Kesinlikle, o yüzden çok takma
Takmıyorum da gurur işte dokunuyor
Geçecek, ilk zamanlarda sıcağı sıcağına olduğu için biraz yakıyor. Sonra zamanla nefrete dönecek
Bilmiyorum artık saldım
Ben de aynı durumu yaşıyorum biliyomsn kaçan kovalanır bence umursama kimse vazgeçilmez değil
Haklısın
Cevap basit , seni hiç sevmemiş.
Bunu ne kadar erken kabullenirsen o kadar hayata hızlı dönersin.
Buda bize onun yanlış insan oldugunu gösteren en net gösterge
Sanırım
Ayrıldığına sevin o sokaklara ait olduğunu göstermiş sallaa
Galiba
Aynısını yaşadım 40 değil ama 23 tane ekledi benim için bitti
Wanda nara icardi'ye neler yapıyor bak para tip şöhret her şeyi var adamın ama karının karşısında ezik her dediğini yapmıcan bunların
Çok sevmek yaramıyor bunları seveni dğel afedersin Sk. ni severler
Gerçekten öyle ya ama tadı bambaşka oluyor yani biliyo musunuz
Ne.
Biz psikopat severiz blyle nasıl biliyo musun masaya yumruğunu vuran deli cesareti olan tipler yani anlatabiliyo muyum
Bi gün o yumruğu kafana yiyince de ağlıyonuz, hak ediyonuz bazen, Biz deme genelleme yapma
Sen hatayı ilgi verdiğin için kaybetin kardeşim düneyin aynı duyguları bende yaşadım
Napcaktım kardeşim seven sevdiğine ilgi verir
Ağır olacaktın erken sevdiğini beli etmeden yoksa belli bir süre sonra gòtlerį kalkıyor
Yedekte beklettikleri vardı. Normal ya da değil. Artık seni ilgilendirmemeli. Önüne bakmalısın.
Haklısın da adama koyuyor be
Öyle ama yapacak bişey yok. Bazıları da kıza çaktıktan sonra aramıyor. Kız da üzülüyor kullanılmış hissediyor. Hayat acımasız her iki tarafa da. Güçlü olacaksın. Başka çaren yok. Sen yükseldikçe bu ona koyacak.
İnşallah, zor bir durumdayım işte knk
Normal değil çok ergence davranmış böylesi birisi için üzülmene değmez
İşte gururuma dokunuyor
İçinde varmış işte tasması kopmuş köpek gibi sağa sola sarıyor birdaha onu hayatına alma
Almama acı çeksin istiyorum
Onunla ilgiyi tamamen keseceksin hikaye post bunlara bakmayacaksın 3 gün sabret çok zor oluyor biliyorum ama yapmaya çalış sen de gez dolaş paylaşım yap aç hesabını yeni kişiler ekle ama yapmacık davranma paylaşımlarındada ağır ol güzel çekimler yap uzaktan izlesin merak etsin
Hesaplar gizli
Ondan bi halt olmaz bırak gitsin
Yani başka çare yok
zor beklemiş ayrılmayı kaşarmış işte
prenses gibi hissettirmişsen baştan kaybetmişsin dostum
Sen varken onlara göz dikmiş allah seni bir kaşar dan kurtar mış sevinmeli sın
Kurtuldun say boş ver
Öyle yapmaya çalışıyorum ama gururuma dokunuyor başak
Bazen allah kurtarır sende önüne bak umursama yok say çok zor degil o kaybetti
Kaybetti ama o kadar da gamsız gibi davranıyor ki, vidanı yok gibi
Taktik bu ki canın yansın yakmışta bak
Ulan şunu anlamıyorım ben ona hiçbir şey yapmadım o benle konulmayı6bıraktıpında bile hasta olduğunu öğrenip çiçek gönderdim geçmiş olsun dedim, hYır düşmanı bile değilim ki bu neyin can yakması niye suçsuz birinin canını yakmak istesin, napim engelleyeyim mi 45 gün oldu birde ben buna borç para da verdim 15 bin durumu iyi değildi borcu vardı, engel atsam çocukca mı olur
Ah ah atme engel paranı iste
Durumum düzelince vereceğini söyledi en son işi yoktu ve başka yerlere de borcu vardı 1 ayda daha beklesemmi
Başak kafam o kadar karışık ki, doğru düşünemiyorum kendime çok kızıyorum bunun için miydi bütün çabam bunun içinmiydi
Tamam kızıyosun da borcunu bırakcak halin yok dimi
Yok tabiki de
E ozaman bırak şimdi madem 40 kişiyi ekliyor borcunu versin
Az daha bekleyeyim diyorum, istesem mi bilemedim
İşallah ibanla atmışsındır parayı
Aynen alamazsam diye kanıtlaeım da, var borç para diye de açıklama da yazdım ahahah
Ulan bana kocammısın demiştim Bi ara nasıl bu kadar güveniyorsun seviyorsun demişti yüzsüzce
Ben ona fazla geldim sanırım
İyi bari vermezse icraya ver acıma valla sana merhamet etmeyene sende etmiyceksşn😂
Birde benim eşyaları verirken, tişörtümü vermemiş onu isteyyimmi ya da bana yazsın diye mi yaptı acaba
Etmem valla veririm
Ha şöyle bak nasıl kendine geldin aşk acısıda neymiş önce kendin anladın
İstek atıcam mesaj atarmısn
Sen bile burada bana değer verip konuşuyorsun be,
Faruk6161
Bak kardeşim ne olur yalnış anlama ugradıgın haksızlık ben ona kızdım ama özelden mesaj atmıyorum kimseye ne olur burnu yukarda falan deme olur mu
Estağfurullah biraz soru soracaktım sadece, kafam çok dolu da, neyse teşekkür ederim ilgilendiğin için
Rüca ederim
Bu tişört meselesi ne peki
Ne anlamadım
Bana eşyalarımı verdi ama sadece tişörtümü vermemiş, daha önce 1 hafta Bi konuşmamıştık o zaman bu tişörtü hiç çıkarmamış üstünden kardeşi fotoğraf atmıştı, neden vermedi ki sonradan yazsın diye mi acaba
Bilmem
Tamam
Demeki neymiş sen onunlaykende yapıyormuş
Neyy
Başkaları ile takılıyormuş gözü dışardaymis
Sanırım
Evet normal 😉
Normal olan ne
Seni sinir etmek istiyor
Bilmiyorum ki
Dedi dersin
Olabilir sessiz kalmam daha iyi sanırım
Artik umursama bence
Sadece gururuma dokunuyor, pişman olmasını çok istiyorum
Kiza naptin o sana napti
Sadece çok sevdim ve yanında oldum çok ilgilendim bak ağzımdan küfür bile çıkmadı
kizlar fazla ilgi görunce kaçar
Biraz daha sert erkeksi cok ilgide göstertme
Fazla ilgi fazla sevgi bazi kizlar kaldiramiyor
Saf sevgi işte, öyleymiş bende anladım ama beni arayacağı günü bekliyorum
Üzülme boş ver
Degmez
Sadece gururuma dokunuyor, öfkeliyim hem kendime hem ona pişman olmasını istiyorum
Seni hak etmiyormuş boş ver
Haklısın sanırım
benimki 200 küsür kisi eklemisti…
Boldu sonra pişman oldu mu
Ya bittiyse seni neden takip listesinde tutsunki?
Beni diyorum aq konuyu güzel okuyun
Tamam işte seninle ilişkisini bitirmiş neden takip etsin ki 🤷🏻♀️ Güzel zamanlar geçirmişsiniz ama olmamış ve bitmiş. Yapamaıyorsa, ne seninle ilişkisine ne de seni takip etmeye zorunlu değil. Sen onu seviyorsun diye neden sevmek zorunda?
Ve adı üstünde bitmiş bir ilişki, kimi eklemiş kimi çıkarmış yine seni ilgilendirmez 🤷🏻♀️
Ben sebep soruyorum ortada sorun yoktu
Çünkü muhtemelen zaten bir süredir kafasında bitmesine rağmen senin çaban için devam ettiriyordu ama bir süre sonra o da yetmemiş. Ve o da ne kadar net olduğunu sana bu şekilde de göstermiş
Sanırım inşallah pişman olur beni çok arar
Evet sevdiğin insanı bu şekilde davranırken görmek çok zor ama kendi içinde onu affedip yoluna devam etmezsen o binbir türlü acı da çekse sen mutlu olmazsın.
Biraz acını çektikten sonra onu kendin için, kendi içinde affet. İnan bana öyle daha mutlu olacaksın. Bazı durumları sorgulamak yerine teslimiyet ve durumdan kurtulduğuna inanmak daha iyi geliyor 🙃
Haklısın sanırım
Umarım çok kısa bir süre içinde harika kapılar açılır sana ve mutlu olursun 🌸
İnşallah
Neden bunu saydın?
Ayrıldın sen...
Anlamadım
Soğumasının nedeni neymiş ki
Bilmiyorum işte bende
Üzülmeye bile değmez boş ver
Gururuma dokunuyor
Dikkat çekip sinir etmek istersen instagramdan sende modelleri açık kadınları takip et. Kovalıyor sanıp sinir mesajı atsın
Artık hiçbir şey istemiyorum
Bende yapıyorum bunu çünkü yeni arayışa giriyorum
Şöyle demek istedin sanırım, ben karaktersizim, sevgi ilgi açlığımı doyurup başka arayışlara aksiyonlar giriyorum
Ondan değil benim niyetim evlenmek ve yaşım geciyor o yüzden hemen başka birini bulup belki o iyidir umudu işte
Demek istediği şu aslında. Sadakat bana göre değil. Üstümden çok kişi geçmeli. Ve nihayetinde aklım başıma gelince neler yedim sonum ne oldu. Bu kez en güzel adamları ve ilişkileri kaybetmiş. O adamları mağdur etmiştir.
O adamlar benimle ciddi düşünmuyor o yüzden ayrılmak zorunda kaldım hep
Adamsın kitabın ortasından yazdın
Konunun dışında yazma o zaman, ben severken ayrıldı çünkü
Yaran var gocunuyorsun
Sen ciddi düşünülecek kişi değil iş görülecek kişisin.
Birakmasaydin o zaman cabalasaydin
Bu kadsr sevgiye ilgiye rağmen benden giden için köpek mi olacağım, zaten severken çok çabaladım her şey için napayım daha, ergenmisin
Sanki erkek den bahsediyor gibisn😄
Kızlar yapamaz diye bir durum mu var kızdan bahsediyorum
Sende birilerini ekle
Yok ben arayış içinde değilim, sırf o yaptı diye o seviyeye inmem
Onunla aynı seviyede ol demiyorum o hayatına devam edebiliyor sende etmelisin
Ben böyle etmek istiyorum
Arayış içinde görünerwk hayata devam etmek çok ezikce
Sana karı kız takip et demiyorum ki
O onu düşünecek ben yapıyorum bak o da yapıyor gibi
O sadece erkekleri mi eklemiş?
Evet hesabı açık olanlara bakıyorum hepsi eklenmiş
Senin başka şeylere yönelmen lazım
Napmam lazım hiç boş vaktim bile yok ama yine aklımdan çıkmıyor
Seni hiç tınlamiyor bile
Haklısın sanırım
Sinir etmeye çalışıyor
Pişman olsun istiyorum düşmanı değilim neyin siniri bu aq
Kız senin ilgini güzelce kullanmış egosun
Egosunu okşamaşsın sonra da güzelce kıçına tekmeyi basmış kusura bakma da
Pisliğin teki bilerek hesabı açık göresin diye üzülesin diye engelle görme unut gitsin
Aq hayatı
Yoluna bak kral hayat işte. Dünyanın kanunu bu saflar kullanılır aç gözünü. Tecrübe ettikçe düzelecek gamsızşık olacak
İnşallah bilader
Adama koyuyor o kadar giden zaman çaba
Haklısın tabi
De hahat böyle maalesef işte böyle böyle öğreniyor insan düşüp kalktıkça
Fazla fedakarlık boşa gider hep bunu unutma
Üzülen sen olursun hepimiz yapıyoruz ama merak etme hatta o da yapmıştır yapacak da
Haklısın knm
O yüzden içini ferah tut
İnşallah
ilgini çekmek için yapmıştır
Napmam lazım hayalet mi olayım
öyle yap
Pişman olmasını istiyorum
iyi erkekler kötü kızların elinde yitip gidiyor
Haklısın
normal boş kalmamak istyor
Üzüldüm lan :(
Hep erkekler mi yapacak 🙃
Sence normal mi 😂 ..
kiz gibi davraniyorsun
Sence normal mi knk
Böyle erkekler kaldı mı 🥺
Ben vardım, harcadılar 🤦🤦
15bin gitmiş geçmiş olsun
Hep erkekler mi yapacak iyi olmuş
Senin acını ben niye çekiyorum salam
Aaa erkeklerle kizlar yer degistirmis ilk defa
Kafayı yemek üzereyim
Emin ol er ya da gec sana dönecek ama o zaman da kabul et ve ayni seyleri sen ona yap ve ayril hatta hemen kabul etme
Hic onu takip etmis bunu etmis die bakma kafayibyersin
Dönecekmi gerçekten, pişman olmasını istiyorum sadece. En doğru nasıl bir cevap verebilirim ona
Donerse yaz soylerim
Goruldu atacaksin cvp bile vermeyeceksin
bir şey yazsam ne yazarım mesela ne koyar
Normal kadınlar yapar 😄😃
Hahahaha vermiştir bile
Normal değil kullanmış seni üzgünüm
Bende üzgünüm
Ergen davranışı
Bende öyle düşünmeye başladım
Yenilerine yer açmış kanka sen unut bence onu
Anlam veremiyorum artık
Kalitesiz bi insanmış
Pişman olup beni arayacağı gün ona çok güzel laflarım var
Iste siz gidip böyle kızları sevin..
İşte siz de gidip ağzınızı burnunuzu kıran adamları sevin
Bana kimse dokunamaz bunu biliyorlar. Hiç sevgilim olmadı hem
Cok zoruma gidiyor zararsız olup asla sevilmiyo olmak böyle kızları kıskanıyorum.. ors.. yolunda paragöz değer bilmez ama seviliyorlar.. napti da sevdin onu
Karpuz kavun değil ki seçip de alalım ilişki başında her şey zaten iyiydi, hayır öyle olup da sevilen de var sen öylesin diye hep öyle olacak diye bir şey yok, ya şu genelleme yapan kızlardan nefret ediyorum
Anca bizim gibilerden nefret edin işte.. gerisi prenses olsun
Ya sen ne diyon ergen
Sen kimsin ki
Kalbimi kırıyorsun biliyor musun
Sende düzgün düşün
Kırman gerekmiyor..
Kırılma sende
Kalpsizsin umarım sürüm sürüm sürünürsün pis köpek aptl
Beddua mı ettim ben sana, psikoloğa gitmeni tavsiye ediyorum Allah seni bildiği gibi yapsın, dediklerini sen yaşarsın umarım
Aptl sensin, beyinsiz herkesi aynı sanan Bi feminist, kuyruk acısı olan bir kşrsn
Ben değıl de seninki kaşarmis yazık hdhhdd
Sende onun gibisin işte tesadüf değil, Allahtan onun gibi gizli değilde hemen kendini gösterdin en azından korunuruz
Ben kalbimi kıranın kalbini kırarım. Sen onu kirmamisin ama o kalbini pek kırmış
Kapiş. Ayrıca senin gibi kırıcı bi adamla birlikte olmam mümkün değil
Pardon adam dedim
Sen önce kendi düşüncelerini değiştir şu laflara bak kesin 17 yaşında bir ergensin istediğin gibi konuş çocuk,
Kişiliğini degistir sende. Okuma yazma bilmiyor arkadas sanırım
İyi yaptı
Kuyruk acını bastırma burada herseye yorum yapmıssın, ergen kaşar
Kuyruk açım yok sevgilim olmadı bu güne kadar çok şükür sadece gerçekler :3
Acım*
Bir o… için bu kadarı düşüyorsan malın önde gidenisindir birader
Sevgilin olmamış daha demekki kimseyi hak etmiyorsun, bu kafayla da zor bulursun, düşündüğümü kim söyledi sen havlama işine bak kaşar
Niye uzuluyorsun zararin neresinden donsen kar
Gururuma dokunuyor be knk
Ne gururuna dokunacak be karin degil biseyin degil aklini basina devsir herkese. Fazla baglanma ne kimseyi harca nede kimseye harcan
İşte bunu Geç anladım o yüzden
Hem baksana cok iyide bi ayak degilmis
Karım olmayabilir ama çabaladığım şeyleri düşünce bunun içinmiydi diyor insan
Yanlis kisiyle dogru aski yasamissin
Doğru
anormal
Sebebi
acısını cıkartıyorum sanıyor kendince
Neyin acısı bu ben severken ayrıldı, düşmanı dğldim
kendi acısı:)
Anlamdım bu işi
boylesini iyi ki bıraktın bence
Sanırım
Normal değil
Galiba
kuzum harbi
Benım benı siyahi ararsa şaşırma 😋
Neey