1 yılSinirin seni dibe götürür. Sakin ol ve öyle birinin hayatından çıktığı için şükür et. Siz sanıyorsunuz ki çok seversem çok sevilirim. Kadınların yapısı bu kardeşim gerektiği kadar seveceksin öyle sürekli seni seviyorum prensesimsin falan bak sonunda geldiğin hâl bu. Mantığını asla elinden bırakmamalıydın. Olan olmuş artık yapman gereken şey kendi hayatına devam etmek. Bir insanı görmezden gelmek onu yok saymak zaten en büyük intikamdır.
03 Yorumla
Soran1 yılHaklısın
- 1 yıl
Yalan söylemiş sana moruk için miş sin
Soran1 yılNe.
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.
u 1 yılKıskandırmak için olabilir.
Ben bile yaptım bunu instagramda.
Onun başkası ile olduğunu gördüğüm an kadın arkadaşımın profilini erkek profiline çevirip bana asılmasını sağladım postun altında😅
İnsan duyguları ile hareket ettiği zaman böyle aptallıklar yapıyor belki oda aynı duygularla yapıyordur.
Eğer düzelecek bir ilişki ise düzelt zaman geçmesinin önüne geç derim01 Yorumla
Soran1 yılNe dğzeltixem severken o ayrıldı benden hatam mı var
- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
1 yılİnsanları fazla değil, doğru şekilde önemsemeli. Örnek; kıskanmazsın, koruyup kollarsın. Varını yoğunu önüne sermezsin, onu ve hayatını önemsediğini gösterirsin.
Yanlış kişiye değer verdiğin için kızma, bunun acısını da başkalarından çıkarma. Bundan sonra dikkatli ol ve onunla olan bağlarını tamamen kes. Adını, adresini, yüzünü, her şeyini sil. Araştırma.23 Yorumla
Soran1 yılHaklısın ben gereğinden fazla değer verdiğim için benden sıkıldı sanırım ama çok sevdim, çok büyük bir ders oldu bana
- 1 yıl
Çok sevmekte sorun yok ama bazı insanlar değer vermeyi eziklik algılayabiliyor maalesef. Bir dahakine karşındaki bunlardan mı diye iyi bak.
Zaten mevzu senin kendini nasıl gördüğün ve sunduğun. Kalanı karşıya kalmış. Bu konuda karşının kararına saygı duymalı yani opsiyon alr sınırlı.
Soran1 yılHaklısın kardeşim
Gizli Üye(30-35)1 yılKişiliği gelişmemiş bir ergenle birlikteymişsin çok da kafana takma eğer sen de ergen değilsen tabii
11 Yorumla
Soran1 yılOna sorarsan ooo çok olgundur
Yapay Zeka Cevapladı
Üzgünüm, bu durum gerçekten kafa karıştırıcı ve duygusal olarak yorucu olabilir 💔. Görünüşe göre eski sevgilin ayrıldıktan sonra yeni bir bağlantı kurmaya veya sosyal çevresini genişletmeye çalışıyor olabilir. Bunun seninle alakalı olmadığını unutma; bu onun kendi tercihleri ve belki de kafa dağıtmak için yaptığı bir şeydir.
Kendine zaman tanı ve hislerini işle. Kendi mutluluğunu ve huzurunu önceliklendirmek, en iyi yaptığın yatırımlardan biri olabilir. Ayrılığın ardından biraz kendine odaklanmak bazen en iyisidir ✨. Peki, bu süreçte seni mutlu eden aktiviteler neler? Belki bu zamanları onlara ayırabilirsin ❤️.10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
39Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 16,9b cevap paylaştı.
1 yılEe kullanmış seni işte hep erkekler mi kullanacak
328 Yorumla
Soran1 yılBir feminist daha
- 1 yıl
Hahahahaha çok doğru canım
- 1 yıl
Feministle alakası yok bunun kız haklı hep erkekler yapıyordu bunu artık sıra bizde
Soran1 yılBenim ne suçum var maal
- 1 yıl
Burada m. l olan sensin çünkü kızın sana karşı saygısı sevgisi bile yok sen ama hala onu düşünüyorsun bu a. aptallık değilse nedir acaba
- 1 yıl
@günes121212 güzel şeyleri örnek alın kendinizi ucuz gösterecek şeyleri değil. Ben hiç bir kızı kullanmadım karakter yoksunu insanların işi
Soran1 yılBen onu mu düşünüyorum önce Bi okumayı anlamayı öğren canım
- 1 yıl
@ŞovalyeBey Ben ucuz biri değilim ucuz şeylerdir örnek almıyorum burada bunu çıkarttıysan harbiden büyük bir g. zekâlısın ama devam yap sen dün kafayla daha çok üzülürsün
- 1 yıl
Kız o… teki ama ucuz olan benim hahahahaha gözlerini aç gerçekleri gör birader
Soran1 yılSen ne saçmalıyorsun, sadece bazı belirsizlikleri anlatmaya çalışıyorum fikir alıyorum gelmişsin ordan havlıyorsun işine bak yürü, acın var diye gocunma
Soran1 yılGunes
- 1 yıl
Yanlış seçimler yapıyorsunuz ondan doğru düzgün kızlar seçin sizde sorun olmaz
- 1 yıl
Nerede ucuz ve patlak varoş varsa onun peşinden gidiyorsunuz karşılığına alacağınız bu işte
- 1 yıl
@58çakır_ Aha bir ağır hasarlı daha hahahahaha
- 1 yıl
@58çakır_ Vallah ben sevilsem adamı baş tacı ederim demek yanlış seçimler yapıyorsunuz beyler
- 1 yıl
Şu egonuzu bir kenara koysanız bide aklınızı kullansanız bu durumlara düşmezsiniz zaten
- 1 yıl
Ama sizde akıl makıl nerede hep dış güzellik ve pat peşindesiniz aq
- 1 yıl
İyi oldu
Soran1 yılBaban da mı aynısını yaptı
Soran1 yılSen olmuşsun
- 1 yıl
@günes121212 üzen olmadı yine saçma sapan konuşmuşsun
Aşk İlişkileri konusunda 64,6b cevap paylaştı. Böyle insanlardan nefret ediyorum
13 Yorumla- 1 yıl
Erkekler böyle kadınları seviyor genelde diye biliyorum
- 1 yıl
@günes121212 Lan neden böyle kızları sevelim beyninden zorun mu var? Ben düzgün kızları seviyorum.
- 1 yıl
seçende sizsiniz
1 yılMerhaba
İlişkinizin bağlamı tam olarak neydi ve tam olarak ne oldu? Dikkatli olun, kesin ayrıntıları bilmiyorsanız gerçek bir tavsiye veremezsiniz.Belirsiz ayrıntıları okumak ve bunlar hakkında genelleme yapmak yeterli değildir, her vaka ve her ilişki benzersizdir.
Bence daha derine inmeniz ve ortaya konan gerçeklerin ötesinde gerçekler olduğunu anlamanız gerekiyor.
274 Yorumla
Soran1 yılVerdiğim değerin karşılığını hiçbirzaman alamadım bir gün değişir diyerek hep çabalamaya devam ettim çok seviyordum herşeyin yapıyordum canım pahasına yapıyordum hayatımın tek kadını o olsun evlenelim güzel bir yuvamız olsun istiyordum kutlu olmak için çok çabalıyorum, ama hiçbirzaman karşılığını alamadım sadece tek taraflı olmuştu, o sadece bu çabamı Bi eziklik olarak gördü, kaldıramadı belki de biraz takılır ayrılırım kafasında ilişkiye başlamıştı ama sanki ilk zamanlar çok ciddiymiş gibiydi inanmıştım güvenmiştim son zamanlar zaten çok değersiz hissettirmeye başlamıştı ilişki içinde tek başıma gibiydim ne zaman bunu güzel bir şekilde dile getirsem suçlu ben oluyordum en sonunda ayrılmak istedi sıktığımı ve soğuduğunu söyledi elimi hiç taşın altına koymamıştı kolaydı tabi, canım çok yandı ilk defa aşık oldum 26 yaşındayım ilk defa sevgilim olmuştu hep hayatım çalışma ile geçti yatırım yapmakla geçmişti gururuma çok dokunuyor kimse beni anlamıyor, kendimden özür diliyorum
Soran1 yılKimsenin kolay kolay yapmayacağı fedakarlıkları yaptım, üzüntüden yüz felçi geçirdim, yüzüm gülüyor ama içimde acı var ona yaptıklarım, fedakarlıklarım bunun içinmiydi diyorum, ne zaman bir kıza anlatsam benimle evlensene diyor, ya da çok güzel sevmişsin diyor ya da keşke karşıma sen çıksaydın diyor bunlar da tesadüf olamaz, daha anlatsam gerçkten anlarsınız tek örnek vereceğim 10 saat çalışıp gece 12 de işten çıkıp tek kolla git gel 2 +2, 4 saat araba kullandım, 1 saat gördüm onu sabaha kadar arabada uyudum aç susuz tekrar eve döndüm 3 saat sonrada işe tekrar gittim, demem o ki sırf onu görmek için kokusunu içime çekmek için gittim yanına, çok kötüyüm
Soran1 yılPsikoalağa gideceğim
Soran1 yılSigaram yok alkolüm yok kötü alışlnanlığkm yok, işten eeve evden işe giderim 3 4 tane dostum var, karı kızla işim yok sadece doğaya çıkar vakit geçiririm yatırım yaparım geleceğim için işim gücüm arabam evim var hani, merhametliyim, belki de kötü olmam Lazımdı swrseri olmam lazımdı
Soran1 yılBen ona o kadar çok öfkeliyim ki, sadece pişmanlığını görüp izlemek istiyorum
- 1 yıl
Bütün bu durumu birlikte açıkça konuştunuz mu?
Soran1 yılKonuşmama izin vermiyordu sürekli be rahat bırak serbest bırak diyordu çok da ısrar etmedim gerçi sık boğaz ettiiğimi sanmıyorum ne zaman ufak bir tartışmamjz olsa sürekli yanlış bile olsa doğru gibi savunuyor bana özür dilemek için manipüle ediyordu, bir konu hakkında tartışsak çözüm yoluna gitsek bile geçmiş konuları açıp sürekli kendini6haklı çıkarmaya çalışıyordu
- 1 yıl
senin asıl problemin iletişim
birlikte nasıl iyi iletişim kuracağınızı bilmiyorsunuz - 1 yıl
Sana bir sorum var, bu kadını nasıl tanıdın ve tanıştın?
- 1 yıl
Kızmaya hakkınız var ama kendinize dikkat edin ve kendinize acı çektirmeyin. Eğer bir psikoloğa görünmeniz gerekiyorsa yapın, kalbinizi ve zihninizi sakinleştirin, kendinizi suçlamayın, erkek gibi davrandınız ve onun hakkında hiçbir şey bilmiyorsunuz, onunla gerçekten yüz yüze iletişim kurmadıysanız olabilir. Yaşadıklarınızın sebebini anlamak için gerçek hayatta yüz yüze konuşmanız gerekiyor.
Soran1 yılOnunla kursta tanıştım, ben Ankara'da astsubaydım
Soran1 yılBen iyi bir iletişim kurmaya çalıştıkca sürekli bana sinirlenince bağırması oldu, ben nasıl davranacağımı çok iyi biliyorum
Soran1 yılAma herşeyde fazla fazla verince benden çok emin oldu ve çabalamadı, birde geçmişte c. Nsel ilişkisi olmuş sevgilisi ile bir kaç kez sonradan söyledi buna tepki vermiştim neden bu zaman kadar ciddi olana kadar söylemedin diye, ama Sonrafan aştık bu konuyu ve daha açılmadı da, ama o sürekli ne zaman tartışsak hep onu söylüyordu ban böyle tepki verdin kusurlu demeye çalıştın vs vs diye
Soran1 yılYüz yüze konuşmak için kaç kez çıkıp gittiğim zamanlar oldu ulan o kadar ben gönül almak için yol almışım gelmişim anasını satayım lan 2 saat git gel 4 saat yol yapmışım senin gönlünü almak için ama o suratıma kapıyı vurdu acımasızca ben naptım suç bende mi
Soran1 yılPişman olsun istiyorum hanım efendi, yardımcı olun bir kadın benim gibi birinsinden ayrıldığına nasıl pişman olur onu o pişmanlıkla görmek istiyorum, kendimi affedemiyorum yoksa
- 1 yıl
Söylediklerinizde anlamadığım bir şey var, neden birlikte doğrudan konuşmuyorsunuz, aranızda doğrudan iletişim kurmanın önünde bir engel mi var?
- 1 yıl
Acı çektiğini, sevdiğini, anlamadığını görebiliyorum ama kızla doğrudan konuştun mu?
- 1 yıl
Bilirsiniz, uzaktayken ve acı çekerken, yüz yüze ve net bir şekilde konuşana kadar olayların gerçekliğini göremeyiz.
- 1 yıl
bu kızdan ne bekliyorsunuz?
Ona kızgın olmanın ötesinde, bize onun ne yapmasını istediğini sorduğuna göre?
Onunla doğrudan konuşmadığınız için sorununuz zor
Soran1 yılHangi konuda, ben ona en çok DEDİM yüz yüze iken bile dedim bak dedim hayatım bana iki kelam güzel bir şey demiyorsun ben sana ne zaman desem anca o zaman diyorsun ben demezsem demiyorum ufak bir tavır yapsam tavır yaptım diye benimle konuşmuyorsun kızıyorsun gönlümü bile almıyorsun, ve kendimi değersiz hissetmeye başladım dediğim zamanlar oldu güzel bir şekilde de dedim ben sana değer vermiyormuyuö vs diye kendini bastırdım üste çıkıp bağırıp çağırdı en son dediğimde ise aynısını yapıp telefonu suratıma kapattı beni bunalattın dedi, ama sürekli demiyordum neden 3 4 saate bir yazıyorsun demiştim artık sinirleniyordum, işi gücü yok evde oturup ınstagramda takılıyor benim msjımı bilerek cevapöamıyor, o gün telefonu suratıma kapattı 1 hafta konuşmadık sonra da ayrıldı benden, ben o hafta içinde hasta olduğunu kardeşinden öğrenip ona çiçek gönderdim mesela, ama teşekkür bile etmedi,
Soran1 yılYa ben her hafta yanına gidiyordum 2 saat mesafemiz var, diyorum yanına çok gittim
Soran1 yılYüz yüze konuşmak istesem de suratıma kapıyı vurdu diyorum siz ne diyorsunuz
Soran1 yılİstemedi beni, anında takipten çıkıp bir yok etme çabasına girip yas sürecine bile girmedi hani o kadar kolay mı ki, 40 50 kişi ekledi tanımıyorum diyip çıkardığı aynı mahalledeki bir erkeği bile ekleyip her fotosunu beğenmiş
Soran1 yılAllah yanına bırakmaz, pişman olur inşallahhh görmek istiyorum, duygularımı kaybettim ben, hasta oldum hastaa
- 1 yıl
instagram hesabın herkese açık mı gizli mi?
- 1 yıl
kızın hesabı özel veya herkese açık
Soran1 yılKızın hesabı gizli, benim de gizli eklediği erkekleri önerilenlerede görüyorum ve çocuğunun hesabı açık
Soran1 yılO dediğim çocuğun hesabı da açık
Soran1 yılDaha önce onu çıkartırken bana çok tepki vermişti, lan ben çok salağım ya
Soran1 yılÇok sinirliyim
- 1 yıl
hikayenizde anlamadığım bir şey var, birbirinizle doğrudan konuşmuyorsunuz,
her biriniz kendi dünyanızdasınız o sizinle konuşmuyor onunla konuşmuyorsunuz, eğer onun bilgisi olmadan doğru anladıysam ve onun başka insanlarla konuştuğu ve bir şeyleri olduğu gerçeğini kendinize verdiyseniz, onu Instagram'da gözetliyorsunuz. çok sayıda abone.
Ayrılığınızın nasıl gittiği bence anlaşılması en ilginç şey.
Ayrılığın acısını duygusal ve psikolojik olarak çekiyorsunuz ki bu, aşk ve karşılıklı evlenme arzusu olduğunda normaldir ama onun da sizinle aynı şeyi yaşıyor olabileceği sorusunu kendinize sormuyorsunuz.
Ben kadın ve erkeğin haklarından yanayım, aşk hikayeleri asla basit değildir ve başkalarına taş atmak kolaydır, aranızda büyük bir iletişim sorunu olduğunu düşünüyorum. anlayış, ilişkide bu tür bir felç durumuna yol açar. - 1 yıl
ama bu adamlarla konuştuğunu sana kim söyledi?
- 1 yıl
Instagram'da mutlaka birbirleriyle iletişim kuran takipçiler var, birçok hesapta erkek veya kadın takip eden insanlar var ama bu hiçbir şekilde bizi takip eden, eklediğimiz veya eklediğimiz herkesle konuşacağımız anlamına gelmiyor
- 1 yıl
Instagram'daki takipçilerin mutlaka otomatik olarak konuştuğumuz kişiler olması gerekmez
Çoğu hesabın çok sayıda takipçisi vardır ancak insanlar tüm takipçileriyle otomatik olarak iletişim kurmaz.
Soran1 yılBak beni anlamıyorsun hala diyorsun ki iletişim problemi var xya kız ne yapsam benimle ayrılmayı tercih etti iletişim haline geçip birşeyleri çözmek istemedi soğuduğunu söyledi ne yapacağım iletişime geçmeyr çalışıp birşeyleri düzeltmek için elimi taşın altına koymuyor ne yani ne yapmam lazım
Soran1 yılEzik gibi ben mi yazayım yine, yine bu bana muhtaç mı desin, şöyle ki eğer tanımıyorsan eklemezsin zaten, ben bunu Instagram hesabına baktığımda çok kişinin yazdığını görmüştüm bunları silmşyprdı elde tutuyordu kesinlikle cevap vermiştir,
Soran1 yılNapmalıyım
- 1 yıl
Gelin benimle özel olarak konuşun, anlamaya çalışacağım ve ne yapabileceğimizi göreceğim, görüyorum ki siz iyi niyetli, nazik, kırılmış bir gençsiniz, konuşalım ve görelim.
Soran1 yılİstek atıyorum Faruk6161 benim
Soran1 yılMesajı siz atın seviyem düşük atamıyorum
Soran1 yılTekrar atın sildin yanlışlıkla mesaj da atın
- 1 yıl
Sana mesaj gönderemiyorum ya seviyem 2 senin seviye 3'e ihtiyacın var
Soran1 yılInstagram var mı
Soran1 yılTakip atmanıza gerek yok mesaj atın sizin ile konuşacaklarım var, düşünce ve bakış açınızı beğendim , Faruk. fndk msjınızı bekliyorum hanımefendi
- 1 yıl
3. seviyenin bana ulaşmasını bekleyelim
ve bunun hakkında konuşacağız
Hikayen kalbimi acıtıyor Çiftlerin kötü olup acı çekmesinden hoşlanmıyorum - 1 yıl
Henüz mesaj gönderemiyorum, 3. seviyeye ulaşmayı bekliyorum
Soran1 yılInstagramdan yazman bir şey değiştirmeyecek, canım saçma biri değilim hanımefendi buradan yazmak mesaj iletisi olarak çok problemli, siz bilirsiniz
- 1 yıl
evet yaşadıklarınızla ilgili kamuoyunda paylaşmak istemediğiniz noktalar ve detaylar olduğunu anlıyorum, bu en meşru hakkınız
Soran1 yılEvet konuşmak isterseniz bekliyorum yaşınız da benden büyük sanırım
- 1 yıl
Uzmanlık seviyesi 3'e ulaştığımda sana yazacağım küçük kardeşim, yapma aslında konuşacağız yaralısın Allah kalbini sakinleştirsin insAllah
Soran1 yılPeki bir şey soracağım, benim eşyalarımı hazırlamış bende yokum düştü yaşadığı şehre gittim eşyalarımı kendim aldım onunkileri verdim, ama benim sadece tişörtümü vermemiş, daha önce de tartışıp 1 hafta konuşmamıştık o zaman da tişörtümü hep giymiş, peki neden vermemiştir,
Soran1 yılBuna ayrılırken hiç kötübirşey söylemedim ama Sk ra kendime geldikçe bazı şeyleri gerçekleri gördüm ama içimde kaldı kötü şeyler değil onum at gözlüğü takıp göremediği şeyleri gerçekleri yüzüne söylemek istiyorum ya da ses kaydı atayımmı, yoksa sessizlik hayalet olmak daha mı iyidir yok olursam daha mı çok merak eder
Soran1 yılBen ona karşı, bu yaptıklarıma karşı onun basit bir şekilde beni terk etmesi bana koyuyor yani bu konuda pişman olmasını çok istiyorum napmam gerek bilemiyorum, 10 ay bir ilişkimiz oldu maddi manevi hayatımı çok değiştirdi
- 1 yıl
neden ondan tişörtünü getirmesini istemedin?
- 1 yıl
Tam olarak ne yaptın, açıkla bana, onun seni terk etmesine neden olacak ne yaptığını düşünüyorsun?
Soran1 yılÇok fazla ilgi verdiğimi düşünüyorum, o kaçtıkça kovaşafığımı şöyle onun hatası yüzünden hiç anlayışla birşeyi davranmadı bana aksi haraketlerde bulunup sürekli belirsizlik içinde bıraktı bende bazı şeyleri bir kaç defa ısrar ettim bana neden 3 4 saatte bir yazıyorsun gibi demem gibiydi yadan neden güzel bir söz söylemiyorsun demem gibi bunu 1 2 3 Hadi bırak 5 sefer yapsa eyvallah derim ama sürekli devamlı yapınca ve sebebi bahanesi bitmediği için beni belirsizliğe sokmasıydı, bu yüzden ve şu da var ne zaman bir tartışma yaşasak hep eski konuları açardı eski tartışmaları açardı benim psikolojimi bozardım eskide takılı kalırdı 6 ay önceki şeyi söyledi, en çok şund takılı kaldı eski sevgilisi ile yatmış birkaç kez bunu bana ona bağlandıktan sonra söyledi ve bende ona neden bunu önceden söyle din diye tepki verip üzülmüştüm sonradan da beni teselli etmedin bana kusurlu demeye çalıştın vs vs hep bunları söylerdi bir tartışmamızda ayrıyeten ayrılırken de keşke o zaman ayrılsaydım gibi kelimeler kullandı bana teselli vermen gerekiyordu diye birde, eniştesi taciz etmiş bu konuda teselli vermem gerekiyordu diye ama ben inanmıyorum neden çünkü eniştesinin evine ablasının yanına kalmaya bir kaç kez kalmaya gitti böyle bişey olsa gitmez hani, üstünü kapatmak için yalan söylediğini düşünüyorum yan kısacası gitmesini gerektirecek bir şey yoktu sadece çabalamadı küçük şeyleri büyük konular haline getirerek hem kendine hemde beni sık boğaz eder gibi yapıp en sonda bunalıma girdim bunalttı beni demesiyidi bilmem anlayabildimmi
- 1 yıl
Aranızdaki asıl sorun eğer doğru anladıysam eski sevgilisiyle yatmış olması...
Soran1 yılEniştesinin buna taciz etmesi, ve bana sonradan söylemesi ve benimde bunu teselli etmemem bunu koz olarak sürekli her tartışmamızda söylerdi, en son ayrılırken de söyledi
Soran1 yılYa bak buradan yazmak istemiyorum Instagramdan yazman bir şey değiştirmeyecek ekleme falan da yapmana gerek yok
Soran1 yılTişörtümün eksikliğini sonradan fark ettim daha yeni
Soran1 yılYani hiç çabalamadı, çok anlayışsız Dı herşeyde beni suçlama narsist di aşırı derecede ne yapsa ben özür dilerdim artık o derece, ya hep ben çabaladım ne teşekkür eder ne de başka bir şey yapardı, herkes buna kötü davranmış, bide ailesinden ayrı büyümüş aile sorumluluğu yok eve erkek de getirebiliyor, 4 kız kardeş evde yaşıyorlar, evde ablasının erkek Arkdaşı da geliyor bende geliyordum daha önceden kaç kişi gelmiştir düşün
Soran1 yılBenle de yattı bu arada ama ben her şey için onu kabul ettim bak düşün
- 1 yıl
Evet, ayrıntıları toplum içinde anlatmaktan kaçının, bu sizin için iyi değil. 26 yaşındasınız, gençsiniz, kendinizi hasta etmeyin, durumunuzu iyileştirmek için bir psikoloğa gidin, spor yapın, kendinizi meşgul edin, işleri kendi temponuzda akışına bırakın ve kendinize iyi bakın.
Kız seninle aynı yaşta mı?
Soran1 yılEvet aynı yaşta
Soran1 yılDüşünceniz nedir, demek istediğiniz bunları bende biliyorum yapıyorum da inan çok meşgulüm kız ve ilişki ile ilgili ne söylemek istersin, ne yapmam lazım ben bunu pişman olmasını istiyorum görmek istiyorum sadece, söylemek istediklerimi ses kaydı yaptım buna atayımmı yoksa hayalet mi olayım en çok kızı meraklandıran şey nedir bir açıklama yapın bunlara
- 1 yıl
Sana bir tavsiyem var, eğer ona geri dönmek istiyorsan önce kendine iyi bak, önce kendine iyi bak, önce kendin için olumlu şeyler yap, kendine senin gibi acı çektirme.
Onu kaybetmek istemiyorsan ve onu önemsiyorsan önce kendini düşün, iyi olduğun zamanki orijinal doğana geri dön.
Kız sana tam olarak nasıl davrandı bilmiyorum ama o da senin yaşındayken acı çekiyor olabilir, yaşanacak ve anlaşılacak şeyler var.
Her şeyden önce kendinizi yeniden inşa etmeli, ilk özünüze dönmeli ve yaralarınızı iyileştirmelisiniz. - 1 yıl
İnsanlar incindiğinde önce kendilerine gelmeleri gerekir ve bu da zaman alır, kaçmayın, istikrarlı olun ve gözlemleyin.
Kaderinizde kendinizi bulmak varsa, kendinizi bulacaksınız ama peşinden koşmayın aşk bir kovalamaca ya da kaçış değildir, belli bir zaman ve andaki buluşmadır.
Soran1 yılhiçbir şey anlamadım dediklerin benimki ile farklı ben onu geri istemiyorum sen ne diyorsun ben ne diyorum, dediklerim hakkında cevap verirsen mutlu olurum
- 1 yıl
ne yapmayı düşünüyorsun?
Soran1 yılBilmiyorum
Soran1 yılNe yapmalıyım
Soran1 yılBen onun pişman olmasını istiyorum
- 1 yıl
neden onun pişman olmasını istiyorsun, açıkla bana
Soran1 yılGururuma dokunuyor çünkü
Resmen hikaye yazmışsın altta ağlamalar, yok beni oradan engelledi buradan engelledi. Kadınların başına gelen terkedilme hikayelerini, parodik şekilde erkek senaryosuna mı empoze ediyorsun?
https://www.youtube.com/embed/F-OLyz-0TRM
Hikayende ağır açıklar var, erkek bu kadar haysiyetini ayaklar altına aldırmaz. Kadın sana saygı duymuyorken seni neden umursasın? Bunların hepsi kurmaca değilse kaybettiğin kızdan daha büyük sorunların var. Kendini topla ve ne olduğunu düşün bir erkeğin ne olduğunu düşün. Erkek acılardan güç toplar başını dizinin arasına sıkıştırıp ağlamaz. Bir kadın kolay lokma olan hiç bir erkeği önemsemez. Reel arkadaşların şu halini görse alttaki kırmızılı dayının yaptığını yaparlardı.110 Yorumla
Soran1 yılLa olum ne alakası var ağlama vs vs sadece soru sordum iyi misin
Soran1 yılOlum gururuma dokunuyor lan ne yaşadığımı bilsen keşke
- 1 yıl
Bende üzül diye yazmadım onları kadınları anlaman gerekiyor. Çok azı gerçekten duygusaldır senin sevgilin ise acı çektirmekten keyif alıyor. Sen onu takip ettikçe toksik egosunu besleyeceksin. İstedikleri kadar inkar etsinler birinin yanında güzel kadın görsünler anında adama yürürler. Dertleri adam değildir derinlerde o egoları güzel olan kadından erkeği alabilmek. Böyle oyunlarda ancak dik durarak zarar almazsın. İlişkiden sıkıldımı gitmek mi istiyor.. ittir git diyeceksin. İntikam mı almak istiyorsun ukraynalı bir escortla 20 tane foto çek koy kapına gelir. Tek istedikleri en güzel en havalı kadın kimi seçtiyse o tarz erkekleri avlamak. Yaşları geçincede kafayı yiyorlar kime gideceklerini düşünemeyip oradan oraya koşarlar. Yazar KS'de ben 30 adam 50 olur mu diye. :D
Soran1 yılHahahaha haklısın zaten benden ayrılınca bende eyvallah dedim 2 ay olacak yazmadım
- 1 yıl
Size katılmıyorum, kadınlar duygusal ve otantik erkeklerden hoşlanır, ancak günümüz toplumu kadınların kendilerini muazzam bir şekilde koruduğu anlamına geliyor. Erkekleri ve kadınları anlamsız bir mücadeleye sokmak istedik, eskiler daha huzurlu yaşadılar, sosyal kodlar, nasıl yaşanacağı ve davranılacağı hakkında tüm bu saçmalıklar yoktu, insanlar birbirlerini sadelik ve iyi niyetle sevdiler, aşk zorlanmadan veya işkence çekmeden geldi.
Sadece bu sitede her gün aşk sorunlarından bahseden sıkıntılı insanlar görüyoruz.
Sosyal paylaşım siteleri sadece insani bağları yok etmekle kalmadı, aynı zamanda insanların birbirlerini bulmalarını da imkansız hale getirdi.
Soran1 yılBen de tam kendisiyim saf sevgi duygusal, ne acı çektirme nede o sosyal normları, ipleri ele alma ghosting vs vs hiçbirini yapmadım sadece doğal sevdim ama sevilmedim
- 1 yıl
Neden sevilmediğini düşünüyorsun? Seni sevmediğini söyledi mi?
Soran1 yılİstemiyorsa sevmiyordur
Soran1 yılAyrılmak için eski konuları açıp bahane üretti ayrıldı, sevmiyorum diyecek cesareti yoktu
1 yılYapacağın şeyleri söylemek istiyorum spora başla ve kendine bak kıyafet maddi güç gibi o zaten diger baskaları tarafindan kullanılcak kullanıldığında seni mum gibi aricak sen de kendine bir ay sonra baska biriyle ol he şunu da diyim hiçbir kadına duygusal asık olarak kalma kadınlar duygusal seven erkekleri sevmezler duygusuz ca seveni severler
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)1 yılBence umursama, o kişi hayatında hiç olmamış gibi davran ve seni kıskandırma çabasınıda aynı şekilde umursamayarak boşa çıkar. En çok umursamazlık vurdum duymazlıktan koyar insana, en sağlam duruşlu en özgüvenli insanı bile yerle bir eder umursamazlık.
17 Yorumla
Soran1 yılSanırım haklısın yapmaya çalışıyorum ama gururuma dokunuyor işte
Cevap sahibi1 yılSeni anlıyorum, ama zorda olsa, belli etmemelisin
Soran1 yılEngelleyim mi yoksa öyle kalsın mı napayım sence, engellersem eğer düştüğüm anlamına mı gelir
Cevap sahibi1 yılBence engelleme, zira engellemekte kafanın onla meşgul olduğunu gösterir. Öyle kalsın.
Soran1 yılKafam çok kötü doğru düzgün düşünemiyorum
Cevap sahibi1 yılŞu an ki durumuna yardımcı olcak en güzel şey meşguliyet. Kitap oku mesela, arkadaşlarınla buluş kafa dağıt v. s.
Soran1 yılHaklısın öyle yapmaya çalışıyorum
Aşk İlişkileri konusunda 704 cevap paylaştı. Hahahah valla degisik ya bende sevgilime cok deger veriyorum poposu kalkiyor sende manitana cok deger vermissin sogumus hep ayni be. Sende uzulme valla
412 Yorumla
Soran1 yılÇok zor ya neler feda ettim uğruna
Soran1 yılNeden yapar
Soran1 yılNapmam lazım içimde intikam dürtüsü var, gururuma dokunuyor
Soran1 yılUnutulduğunu hissetmek kötü dimi
Soran1 yılZor
Soran1 yıl😐😐😐
- 1 yıl
Seni sevmiyor demek kardeşim
Soran1 yılEvet sanırım
Gizli Üye(30-35)1 yılbugün de sevgilim dediğim kişi önceden konuştuğu birini ekledi bana dediği sevgi sözlerini diyo ölüyorum bitiyorum çok özledim sevgilim aşkım balım bitanem senle buluşmak için sabırsızlanıyorum vs öyle canım yandı ki içimden biseyler kopup gitti resmen 😿😿😿 hem aşırı nefret ediyorum hem bağlıyım ne hissettiğimi bilmiyorum ama çok üzüldüm gerçekten hersey yalanmış meğer
05 Yorumla
Soran1 yılDemekki Yarabandı olarak kullanmış seni, Allah öyle insanlardan uzaklaştırsın
Soran1 yılYazamıyorum seviye düşük
Cevap sahibi1 yıl😢😢😢
1 yılKız arkadaşın sağlam pabuç değilmiş, kusura bakma. Ayrıyeten 'tanımıyorum bu erkeği' diyip onu tekrar eklemesi ne iş? Yalan söylüyormuş gibi geldi.
23 Yorumla
Soran1 yılBana da öyle geliyor anlamadım, ya da bunun hesabı açık yanş eklediği erkeğin, bilerek yapmış olabilir mi kıskansın diye
- 1 yıl
Zannetmiyorum. İnsan tanımadığını niye ekler, bana saçma geliyor.
Soran1 yılBana da öyle geliyor
Gizli Üye(30-35)1 yılKardeşim be kooknim de güzel bir yıllık ilişkim size benzer sebepten hatta ondan önce öyle saçma sebepten ayrıldı gitti ayrılığın 3-4 haftasına babasının arkadaşının oğlu ile nişan yaptı sosyal medya kalpler isim felan benim için gözleri dolan kızdı sen oldun diye şükrediyorum insan sevdiğiyle olması ne güzel diyordu
00 Yorumla
1 yılGit ve duygularını ona anlat, ben bir eşya değilim kullan at değilim soğudum ne demek? Soguyacaksan sevgin azalacaksa neden benimle birlikte oldu. Yaptigin şey çok kırıcı. Kiskandirma çabalarında çok saçma e çocukca. Ayrir ayrılmaz başka erkeklere kaymanda ayrı karaktersizlik gibi şeyler söyle
04 Yorumla
Soran1 yılBir tarafı kalkar yine bak yine umursuyor diye
- 1 yıl
Beni aldatan sevgilim vardı ve ben her gün 1 ay boyunca ağladım sinir krizleri geçirdim ilk sevgilimdi beni kıskandıracak seyler atıyordu. Bende en son dayanamadım ağlaya ağlaya ses attım o kendni savundu karşı geldi ama bir ay sonra köpek oldu. Aldatmak karaktersizliktir. Kiskandirmakta çok saçma. Bu hayata bı daha gelmeyeceksin yap gitsin yani ne olacak. geçen sene 1 aylik sevgilimd ayrıldı ben den 1 yıl ağladım zirladim
Soran1 yılboş ver bence geri dönerse, o zaman söylerim gerçekten biryerleri kalkar
Soran1 yılAslında yazacaktım bende tam döndüm sonra vazgeçtim, pişman olacak biliyorum
1 yılDaha çok ergen kafası, kıskandırmaya-meraklandırmaya çalışıyor olabilir.
Ya da sen sadece bi' yara bandıydın, o eklediği kişiler ise flörtleştiği kişilerdi.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.
1 yılÇok çabalayıp prensesler gibi hissettirmeseydin belki de soğumayacaktı. Zaten karakteri de belliymiş ya senin sevinmen lazım şu an bundan kurtulduğun için. O ekledikleriyle de emin ol önceden de konuşuyordur
01 Yorumla
Soran1 yılBilemedim
- Aşk İlişkileri konusunda 9,3b cevap paylaştı.
1 yılSenden ayrılan biri neden hala umurunda ki. Kendi kalitesini gözler önüne sermiş zaten daha ne gibi bir şey olabilir. Sevineceğin yerde bir de dert mi ediniyorsun..
00 Yorumla Hayatımdan çıkardıgım arkadaslarım ya da eski sevgilim hiçbirinin sayfasına girip bakmam engellerim numaralarına kadar ve bitmiş sayarım, bakman daha cok seni üzüyor görme sessizlige bürün
00 YorumlaSana inat, seni kıskandırmak için yapıyor ama bunun için bile bunu yapmış olması normal değil.
012 Yorumla
Soran1 yılNasıl yani
- 1 yıl
Kaçıngan bağlanma tipine sahip biri olabilir. Genellikle bu bağlanma tipine sahip kişiler ilk başta aldıkları ilgi ve sevgiden memnun olurlar ama zamanla bunu bir baskı, özel alan ihlali olarak görmeye başlar ve senden uzaklaşmaya başlar. Bu uzaklaşma durumunu ' soğudum' demesinden anlayabilirsin ama en azından saygılı bir sevgi besliyor olsaydı sana, bunu bir şekilde iletmezdi sana. Senin tek hatan o senin verdiğin yoğun sevgi ve ilgi karşısında geri çekilirken onu kaybetme korkusu sebebi ile daha çok ilgi ve sevgi vermeye başlamış olman. Tabi sen nereden bileceksin, senin derdin kaybetmemek. Sende kaygılı bağlanma tipine sahip bir birey olabilirsin. O kaçtıkça daha çok üzerine gitmiş olursun fakat bunca anlattığım şey yine de senden ayrılır ayrılmaz 40 kişi eklemesini aklamaz. Belki de ayrılığı özgürlük olarak gördü ve ileride gerçekten yaptığına pişman olacağı bir şey yaptı. Sana tavsiyem her yerden çıkart onu ve sanki ayrılık seni rahatsız etmemiş gibi hareket et. Onsuz mutlu ve kendine yetebilir olduğunu göster. Onunla ayrılmanın senin için bir kayıp olmadığını göster. Bak bu bir tık intikam da olur aynı zaman da kendine olan saygını ve yaşadığın olaya karşı olabilecek en makul tepkin olur. Sakın acı çektiğini gösterme. Ama bu süreçte de onun yaptığını yapma, bu sefer ' iyi ki ayrılmışım' der. Pişmanda edemezsin.
Soran1 yılKardeşim eline sağlık çok güzel anlatmışsın
Soran1 yılKardeşim dedim pardon erkek sandım
Soran1 yılher şey dediğin gibi, o takipçi artırıken ben artırmadım hayalet gibiyim şu an
Soran1 yılBazıları ne kardeşi vs diye yanlış anlıyor onun için öyle yazdım, beni eklermisin birşeyler sormak istiyorum aynı şeyleri yaşadık sanırım iyi biliyorsun bir kız olarak
Soran1 yılBu kız eşyalarımı verdi bende onunkileri verdim ama tişörtümü vermemiş, daha önce 1 hafta konuşmamıştık tişörtümü hep gitmiş üstünden çıkarmamış, kardeşi de fotoğraf atıyordu ondan habersiz geröekten giymiş hani, bunu neden yapar herşeyi kılına kadar koymuş poşete ama onu koymamış
Soran1 yılFaruk6161 istek attım Bi bak istersen, ben mesaj atamıyorum seveyem düşük
Soran1 yılÖyle de bilemiyorum biraz kurnaz birisi
Soran1 yılMesaj atamıyorum seviyem düşük sen at
1 yılModern çağın 'kalbim kırık ama ben iyiyim' gösterisi; aslında normal değil, sadece çaresiz bir dikkat çekme çabası.
01 Yorumla
Soran1 yılAcısını bastırıyor sanırım
İyide dayı hata sende bir kız bu kadar şımartılırmı prenses gibi hissettirmen o kız için bi'şey ifâde etmez sürekli ilgili davrandıysan kızın sıkılması normal kız seni avcunda gördüğü için soğumuştur senden biraz kendini geri çekmeyi bil dayı kızı iyi hissettirecen diye bak şimdi senin canın yanıyor
00 Yorumla
1 yılYaptığı adilik adı biri olduğunu yüzüne söyleyip yoluna bakman lazım ya da hiç söyleme ilerde dönerse o zaman daha ağır konuşursun
013 Yorumla
Soran1 yılBende onu düşünüyordum ayrılırken bile kötü bişey dememiştim şimdi yazsam içimi rahatlatsammı acaba diye düşünüyorum
- 1 yıl
Ayrılırken demeliydin şimdi yazsan hayla benle ilgileniyor diye sevinir bile boş ver
- 1 yıl
Daha doğrusu şöyle bir iki günlük olayda yine diyebilirsin
- 1 yıl
Olaysa
Soran1 yıl45 gün oldu yazmalımıyım
Soran1 yılHerşeyi söylemek istiyorum
- 1 yıl
Çok geçmiş üstünden knk
- 1 yıl
Tesadüfen olmuş gibi söyle mesela dün birden aklıma geldin nabıyorsun diye bir bakiyim dedim bakmaz olaydım sen ne kadar adı bı insanmışsın anlamış oldum iyi ki bitmiş vvsvs
Soran1 yılya da hayalet mi olayım umursamaz, öyle daha çok mu koyar
- 1 yıl
Yani şu an seni aramıyordur ama dediğin gibiyse pişman olur er ya da geç o zaman karşına çıktığında bunları söylemen daha bı koyar bence
Soran1 yılBence de öyle biraz sabretmem lazım heralde
- 1 yıl
Allah yardımcın olsun güzel sevenleri güzel üzüyorlar kral insanlar böyle kendini oyala işle güçle zamanla toparlarsın
Soran1 yılGerçkten spor iş vs kendimi sürekli meşgul ediyorum ama, bazen geliyolar işte kafaya
1 yılÖyle güzel bir kızla içli dışlı bir fotoğraf çekin ki. Hesabın da açık olsun. Kıskançlıktan kudursun.
03 Yorumla
Soran1 yılYok ya ben o kadar karaktersiz değilim
- 1 yıl
O yaparken iyi ama
Soran1 yılKarakteri zayıf
- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
1 yılKadın milletinin 40 yıl yas tutmasını beklemeyeceksin zaten 40 kişi eklemiş, 1 daha eklerse 41 kere maşallah diyeceksin😀
03 Yorumla
Soran1 yılUlan hshsh
- 1 yıl
Sana güzel bir söz daha edeyim bari
40 yılda bir hayatına girecek kişi henüz gelmemiş olabilir o gelene kadar aldığın darbeler sadece onun gelişine hazırlık Sakınn yıkılma 😀 ayakta görsün seni
Soran1 yılHaklısın galiba
- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
1 yılYani ayrılığı atlatmaya çalışıyordur tabi normal değil aslında ama ayrılık kafasıyla oluyor öyle şeyler.
01 Yorumla
Soran1 yılAnlamadım
- Aşk İlişkileri konusunda 799 cevap paylaştı.
1 yılYok ya senin hatrin icin 2 sene en az beklemeliydi ayıp etmiş...
14 Yorumla
Soran1 yılİnsan Bi üzülür aq
- 1 yıl
Egonuz biraz sarsiliyor cabuk unutunca dimi...
Soran1 yılO kadar değer verdim sevdim, herşeyi yaptım, bu kadar karaktersiz birisiniz işte, hemen unutacak kadar ruhsuzsunuz Allah sizin gibileri bizden korusun
- 1 yıl
Bu erkek milleti neden iliskinin bittigini bir turlu idrak edemiyor... sevebilirsin sevmesen cikmazsin zaten... illa ölmüşsün gibi yas mi tutsun.. senin icin guzel ilerliyor sandigin iliski belki de onun icin o kadar da iyi degildi
Bilerek yapıyo takma kafana senden sonra bunu yapan birinden hayır gelmez zaten
115 Yorumla
Soran1 yılHayırsız olduğunu bende anladım ama, bunun pişman olmasını istiyorum, gururuma dokunuyor
Soran1 yılO sürekli şimdi takipçisini yükseltiyor, ayrıldıktan sonra ilk 1 hafta kardeşinin hesabı açıktı ona bakıyorum diye onu engellettirmiş onu niye yaptı ki, bilerek ortak bir kız arkadaşını ekledim onu da görüp engellettirmiş, ben takipçi yükseltmiyorum
Soran1 yılHayır neyin inadı bu psikolojisimi bozul anlamadım, ben onu severken o benden ayrıldı bende kabul ettim artık eyvallah dedim kötü biriymişim kötülük yapmışım gibi saçmalık
Soran1 yıl28 Kasım da yıl dönümümüz var merak ediyorum yazacak mı canım bu
Soran1 yılYani herşeyi yaptım akla gelebilecek maddi manevi yanıma olma dediği zamanlar bile yanında oldum, bana kocammısın nasıl güveniyorsun demişti
Soran1 yılBilmiyorum eğer öyleyse birisi için beni terk ettiyse Allah onu bildiği gibi yapsın çok saf çok sevmiştim herşeyi yaptım
Soran1 yılEvet çok emindi benden
Soran1 yılKıskanmıyorum ne tamam yesin sadece gururuma dokunuyor
- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
1 yılSeni kaybetme korkusu yaşamadığı için yapar uzak dur o kızı engelle hayatına bak.
116 Yorumla
Soran1 yılÇok sinirliyim pişman olsun istiyorum
- 1 yıl
İlk baş sinirlenirsin pişman olmasını istersin fakat zamanla o insandan tiksiniceksin iyi ki kurtulmuşum diyeceksin o yüzden bir şey yapma zamana bırak
Soran1 yılO kadsr çabalarım herşeyim boşa gitmiş gibi hissediyorum bunun içinmiydi diye kendime kızıyorum, kendimi bunun için mi yıprattım diye
- 1 yıl
Bunları sorgulaman normal her ayrılık yaşayan bu süreçlerden geçiyor bende geçtim fakat atlattım hiç birimiz güzel bir şekilde ayrılmıyoruz illa karşı tarafın bi karektersizliğini görüyoruz ama bu karşı tarafın sorunu sen onu değil o seni kaybetti bunu zamanla da anlayacak ama geç olacak o yüzden bırak şimdi kendini oyalasın ilgi beklesin oralardan bence hayatından böyle bir kızın çıktığına yat kalk şükret.
Soran1 yılHaklısın, geçecek ama zor olacak
- 1 yıl
Birde sakın geri döner onu pişman ederim intikamımı alırım diye düşünme ayrıldık bitti tekrar olamayız diye beynine o sinyali gönder yoksa uzatmalara oynarsın.
Soran1 yılGöndedim, ama pişman olmasını görmek istiyorum işte içim rahatlayacak
- 1 yıl
Sen unutmadığın müddetce o pişmanlığı göremezsin o kişiden vazgeçtiğin an ona bir sinyal gidiyormuş gibi hissediyor ve işte o zaman başlıyor onunda pişkanlığı o yüzden diyorum unutmaya bak diye
Soran1 yılHaklısın sanırım şunu merak ediyorum 28 kasımda yıl dönümümüz vardı o zaman napcak acaba diye, birde benim eşyaları verirken tişörtümü vermemiş
- 1 yıl
Acı ama gerçek hiç bir şey yapmayacak birde sen onun peşinden koştuysan nasıl olsa bu bana yazar diye düşünecek ayrılık nedeniniz ne kim ayrıldı bilmiyorum o yüzden net bir yorum da yapamıyorum. T-shirtü vermemesi bir anlam ifade etmez ki bir hatırası kalsın bende diye vermemezlik yapmaz öyle naif düşünen bir insan tonlarca erkek eklemez hesabına bence biraz siz gözünüzü açın kaliteli biri olmadığı çok belli maalesef
Soran1 yılAyrılık sebebi şöyle, her şey çok iyiydi falan bu işten ayrıldı sürekli evdeydi, zaten 2 kardeş yaşıyorlar ailesinden ayrı, sonra ben buna yazıyorduk bana 1 2 saat sonra dönüyordu kendime vakit ayırıyorum diyordu, Instagramdan story atıykrıd7ama mesajıma cevap vermiyordu eyvallah dedim böyle 1 2 ay gitti ama arada soruyordum buna neden diye buda beni daralma falan yapıyordu, en sonunda tekrar sordum güzellikle dedim ki hayatım bak ben kendimi değersiz hissediyorum mesaj atmak zor değil bana napıyorsun yazıyorsun çok merak ettiğin için mi 2 saatte bir dönüyorsun dedim sonr aban bağırdı çağırdı suratıma kapattı telefonu birde kendisi suratına kapatılmasını sevmez ben kapatmazdım ama o yaptı bir kaç kez en sonunda bunu merak edip kardeşine soruyordum o da mesajları görmüş tabi kardeşi de merak ettiği için ona anlattım durumu, bu da beni kardeşime kötüleyemezsin diye ayrıldı benden eşyalarımı da hazırlamış, şöyle birey de var bu önceden bir cinsel birlikteliği olmuş ben k u o halde kabul etmiştim düşün,
Soran1 yılBahene arıyordu bunu buldu gibi oldu
- 1 yıl
Kendin de nedeni çok iyi biliyorsun senin de dediğin gibi bahane arıyormuş ayrılmak için senin verdiğin değer onu yüceltmiş ve fazla ilgiden bunalmış ilişki de zaten her zaman denge esastır sen haketmeyen insana fazla değer ve sevgi verirsen o dengeyi bozarsın ve ilişki bitme noktasına gelir. Bence bu ilişki sana büyük bir ders olacak bundan sonra hayatına girecek olan insanı daha dikkatli seçersin bir kriterin olsun ona uymuyorsa o insanı ele yalnış insanla olmaktansa yalnız kal.
- 1 yıl
*yanlış
Soran1 yılÇok güzel yazmışsın
Soran1 yılKonuşalım mı biraz istek atıyorum mesaj atarmısın
1 yılnormal değil hatta seni hiç sevmemiş üzgünüm seven insan böyle yapmaz.
17 Yorumla
Soran1 yılHaklısın
Soran1 yılValla öyle onların acısı var kardeşim, gocunuyorlar işte kendi kendine kıskanıyorlar
Soran1 yılDertleşmekten de bıktım artık, olum soru tuttu sanki çok yazan var bune
Soran1 yılOlum ne şu yazan kaşarlara baksana soruyu yanlış okumuş, şey diyorlar bizim gibi namusluları sevmeyin falan, ne alaka lan hahaha insana da en çok ne eksikse onu dile getirirmiş
1 yılŞaka gibi bana niye böylesi denk gelmiyor bu kız naptıda aşık oldun
117 Yorumla- 1 yıl
şu an bende bunu sorguluyorum
- 1 yıl
@aliceahrass çirkinim ondan gsliba
- 1 yıl
İlişkilerde genelde saygısızlığs ve sevgisizliğe rağmen köpek gibi sevip gitme diyen bendim
- 1 yıl
yok ben o kadar değil ya saygısızlık sevgisizlık görürsem durmam
Soran1 yılİlk zamanlar iyiydi zaten anladın
- 1 yıl
Çok mu mükemmel akademik açıdan görünüş açısından iyi biri olmak açısından komik mi ne bileyim ne yani ya da cinsel açıdan mı harika da böyle davranan birinden soğuyor
Soran1 yılBi boku yok
Soran1 yılŞansıma tüküreyim
- 1 yıl
Tuhaf
Soran1 yılSaf sevgi işte bilemedim ilk zamanlar sonradan da değişir sandım, meğersem değer kıymet bilmeyen onun için çabalarımı hiçe sayan narsist bir insanın tekiymiş beni mahvetti
- 1 yıl
boş ver geçecek hepsi zamanla
Soran1 yılGeçecek de boşvermek de zor kafam çok kötü şu an
- 1 yıl
Kafanı dağıt arkadaşlarınla buluş dertleş iç eğlen bir şey yap çokta yalnız kalma
Soran1 yılİşim gereği yalnız kalıyorum 😐
- 1 yıl
:/
Soran1 yılÖyle işte
Aşk İlişkileri konusunda 362 cevap paylaştı. Elde etme arzusu
İlgi açlığı.
Karakter meselesi
11 Yorumla
Soran1 yılKaraktersiz yani
Ona inat sende ayni sekil kizlari takip et hatta formalite icabi bile olsa bi kızla sevgili gibi fitoraf cekinip storiler at
00 Yorumla
1 yılgayet normal ayrılmış bitmiş hiç duygu sömürüsü yapma ömrünün sonuna kadar bekleyecek hali yoktu herhalde
00 YorumlaGidenin topuğuna bile bakmiyacan aga sen takipçisine kadar bakmisin
03 Yorumla
Soran1 yılGururuma dokunuyor knk, ister istemez bakıyorsun
Soran1 yılHahha
1 yılKesinlikle değil ben zaten bu insanlardan hoşlanmıyorum kendine yapılmasını istemedigin bir davranışı kimseye yapmamak lazım
00 Yorumla
1 yıl😂😂😂😂Hep erkekler mi yapacak? Helâl olsun kıza. Biz kızlar olarak ondan razıyız.
091 Yorumla
Soran1 yılBenim ne suçum var peki, hep erkekler derken, sizin kaşarlıklarınız nolacak
- 1 yıl
Sizden öğrenmiştir kaşarlığı demek
- 1 yıl
@58çakır_ Sanki sizin gibilere iyilik çok yarar da … 🤪
- 1 yıl
Kendinize gelince ne yapacaktı yas mı tutacaktı olur , takıntılı olur karşı taraf ama kızlar aynı şeyi yapınca şımarık … Hadi oradan ! İlahi adalet işte böyledir. Zırlamaya gerek yok.
Soran1 yılBunu çok fena s. Mişler ağlıyor burada
- 1 yıl
@58çakır_ Hahahaha İyi ki ayıracak zamanın yokmuş. Ondan milletin ( ben ve beyaz orkidemin) yorumuna atlamışsın zaten. Bir de zamanın olsa demek ki … Ben değilim milletin yorumuna atlayan. Ağlama bu kadar , kıyamam. 😅😅
Soran1 yılGunes daha fazla burayı kirletme sus s gıt konuda
- 1 yıl
Herkesi kendi ailenin kadınları gibi mi sanıyorsun sen? Kişi işi kendinden bilirmiş, anlıyorum soru sahibi. Ağlayanın da kim olduğu sormuş olduğu soruya bakınca ortada. 😅😅
- 1 yıl
@58çakır_ Belli belli kızların yorumuna atlayıp durmandan. 😅😅
- 1 yıl
Sana mı soracağım nerede duracağımı? Soru soruyorsan alacağın cevaplara da hazır olacaksın.
Soran1 yılErkekler derken baban da erkek genel konuşma o zaman, Belli kuyruk acın var gunes, ağlama işte boyle Bı haksızlığa uğradım dıye sevınen BİR k. hpesin
- 1 yıl
@58çakır_ E siz yapınca oluyor da aynı şeyi kız yapınca mı sıkıntı? 🤩🤩Allah’ın adaleti …
Soran1 yılSız derken burun erkekler aynı mı, yanı genelleme yapacak kadar ya yasın kucuk ya da beynın yok ıste, hala komusuyor konuyu terk et
Soran1 yılBütün
- 1 yıl
Kah pe anandır. Görmüş olduğumu demek de mi kabahat? İlla her şeyi yaşamam mı lazım küçük beyinli? Sen, etrafa boş mu bakarsın hep?
Soran1 yılO kız da bunun gibi bir ka. şarmış, işte bütün kızlar aynı değil, bunun gibi yapmıyorım
Soran1 yılSenı bulursam kafanı keserim
- 1 yıl
Yaşım yaşına bakınca senden büyük. Senin beynin çok var sanki tercihlerine bakınca. 😂😂Siz genelleme yapınca oluyor da biz yapınca mı sıkıntı oldu?
- 1 yıl
Sen nesin biz kaşarsak? Kaşar peşindeki fare mi? Demek ki sana da kaşarlar yaranıyor ki bu kadar kafaya takıp sorusunu soruyorsun. Laflara bak , kız senin gibi seviyesiz birinden kurtulmuş. Umarım karşısına adam gibi birileri çıkar. Çok mutlu olur.
- 1 yıl
@58çakır_ Senin hani kızlara ayıracak zamanın yoktu? Hâlâ ne zırlıyorsun?
- 1 yıl
Kessene , çok korktum.
- 1 yıl
@58çakır_ O da haddini bilsin. O bana hakaret ederken oluyor da ben anasını karıştırınca mı sıkıntı olmuş? 😅😅
- 1 yıl
@58çakır_ Ben neyim kız değilsem? Yoksa kız olan sen misin?😅😅
Soran1 yılHayır o zama gıt genelleme yapan konuya salla tut, acını burada bastırma gunes, hala konusuyon *, senın gıbılere hersey mustahak, o kızdan daha kasarmıssın
- 1 yıl
@58çakır_ İyi ki kâle almıyorsun. Destan yazdın. 😂😂
Soran1 yılG0tunde yangın var burada sürtüp soğutmaya calısıyorsun
- 1 yıl
Hahahahaha Senin gibilere de her şey müstahak ki Allah vermiş işte sana hak etmiş olduğunu. Kaşar da senin anandır. * da senin anandır.
- 1 yıl
@58çakır_ Hoşt !
Soran1 yılÇakır sende kaosu fırsata cevirme aq hangi taraftasın belli değil
- 1 yıl
G*tünde yangın kimin olduğu ortada ki senin gibi or** evladı çıkarmış anan ortaya.
- 1 yıl
@58çakır_ Ay ne olur ısın (!) 😅😅Isınmazsan ölürüm.
Soran1 yılSen biri kötü bir şey yapınca hemen bütün erkekler öyle diyebilwcek kadar aptal beyinsizsin, konudan haberin yok burada acını bastırıyorsun işte kabul etmiyorsun ergen desem 30 dedin o zaman beynın yok, sana böyle davranıyorum diye de bütün kızlara böyle davranıyorum sanacak adar da aptalsın, kısacası güzelsin
Soran1 yılSenın anan senı sı. çmış oyle olmuşsun
- 1 yıl
@58çakır_ Kimde kuyruk acısı olduğu sorudan belli ki zırlamış burada. 😂😂
Soran1 yılOrtada bir bok varsa o zaman sen tamam mi geldin buraya
Soran1 yılB. k yemeye mi geldin
- 1 yıl
@58çakır_ Senin hak ettiğin şekilde konuşuyorum. Niye bozuldun ki? 😅😅
Soran1 yılYorum yapma şuna prim yapmasın * bilerek yapıyor
Soran1 yılKaşşşar
- 1 yıl
@58çakır_ Köpeklere âşık olmuyorum cicim.
- 1 yıl
* senin anandır.
Soran1 yılSenın annnı s. cem az kaldı konuşma la s. Gıt hala ne duruyon yuzzsuzmusun b. ok varsa ortada yemeye mi geldin
- 1 yıl
@58çakır_ Onun için mi konuyu aşk meşk işlerine çekiyorsun? 😅😅Sen kimsin de sana âşık olayım? Dünyada son erkek kalsan sana dönüp bakmam.
- 1 yıl
@58çakır_ Sen öl de azıcık hayat temiz bir vaziyet alsın. 😅
Soran1 yılKendini İngiltere prensesi sanıyor, kaşarr
- 1 yıl
Kaşşar anandır fare
Soran1 yılYazma şuna çakır prim
- 1 yıl
@58çakır_ Hahahaha Hem yürüyor hem de seninle işim olmaz diyor. Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu?
- 1 yıl
İngiltere prensesi kız kardeşim olur. Var mı bir diyeceğin anası kaşar?
- 1 yıl
Babam da senin ananı mikmek istiyormuş. Sen niye uzatıp duruyorsun madem sende çok yüz var da? Herkes yediğinden ikram edermiş. Demek ki sen b*k yiyorsun . Köpek olmak bunu gerektirir.
- 1 yıl
@58çakır_ Dünyada son erkek sen kalsan da dönüp bakmam sana diyorum hâlâ âşık olmaman daha iyi diyor. Gerçi adının yanındaki 58’e bakmam yeter. İtiyle ünlü bir şehirden de it çıkar zaten. 😅😅
- 1 yıl
@58çakır_ Sen nesin acaba? 😂😂
- 1 yıl
@58çakır_ Ay ! Seni kabul ettim de ayrılman kaldı bir de. 😂😂😂😂Ne delikanlısı? Klavye mi?
- 1 yıl
@58çakır_ Benim gibi 10 tanesi gelse işi olmazmış. Onun için deminden beri bana ve diğer güneşe yürüyüp duruyorsun zaten. 😂😂Şuna sizden yüz bulamıyorum demiyor da …
- 1 yıl
@58çakır_ Ağlamaya devam edebilirsin öyleyse. 😅😅
- 1 yıl
@58çakır_ Ulan yorumuma atlayan sensin ama deminden beri yazan benim. Tabii tabii. 😂😂Herkese aşkım, gülüm cart curt demeye alışık birisi bana dese ne olur demese ne olur? 🤪
- 1 yıl
@58çakır_ Hahahahaha Hâlâ yazıyor sevgili hayranım.
- 1 yıl
@58çakır_ 😅😃😅😅😅😅İyi güldürdün. Şovmen olsana. Boşa gitmesin bu yetenek.
Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı. Kıskansın diye böyle bir şey yapıyorsa eğer o kızdan bir cacık olmaz zaten ama diğer türlüyse eğer o zaman da olmaz kısacası bu kızdan olmaz
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı.
1 yılYuh anasını ya bu kadar da olmaz 40 kişi daha varmış aklında
01 Yorumla
Soran1 yılAmmmnnskm. bende bilmiyorum
Gizli Üye(30-35)1 yılOfff gerçekten iyi kadınlar ve iyi erkekler hep üzülüyor bu durum beni aşırı üzüyor nerede gamsız vefasız tasasız insan var onlar mutlu boş ver seni hiç hak etmemiş en sonunda dönecek zaten
01 Yorumla
Soran1 yılİnşallah pişman olmasını istiyorum sadece
Ya inadına yaptı
Ya da bu anı bekliyordu bu yüzden ayrıldı03 Yorumla
Soran1 yılBilmiyorum
Soran1 yılHiç sevmemiş, sıkılacak durum yaşamadık
1 yılBilerek yaptığını düşündüm sen de onu takmayarak güzel cevap ver bence
03 Yorumla
Soran1 yılşu an onu yapıyorum ama onun da umurunda değil gibime geliyor
Soran1 yılBilmiyorum artık
Gizli Üye(18-24)1 yılSana mecbur değil sende ona mecbur değilsin birini çıkartınca önünüze bakmayı öğrenin seni sevse bu aşamada olmazdınız kendinizi kandırmayın sende onu sevsen intikam hırsın olmazdı
09 Yorumla
Soran1 yılNe yaşadığımı bilmediğin için sevgimi gelip de sorgulayamazsın, insana koyuyor, intikam hırsından kastım beni kaybettiğine pişman olması, bilip bilmeden ön yargını sergileme burada
Cevap sahibi1 yılSeni bırakmakla çok iyi karar almış zira kendine değer versen sana bu yaklaşımda olan birinin peşinden koşmazdın. Ayrıca istersen 1000 kişi ekler ilişki bitmiş yas mı tutacak ona bunu önemseyecek değeri verme git başka maçlara bak
Soran1 yılBen kendime de değer veriyorum, sevdiğim insana da ikisini de bol bol yapıyorum oradan kendime değer vermiyor gibi mi duruyorum olabilr ama bildiğin gibi değil, bencillik ile değersizliği karıştırma
Cevap sahibi1 yılKendine değer versen önemsemezsin onu sevilmeye kayık görürsün sevgi kırıntısına kanmazsın
Soran1 yılSadece gururuma dokunuyor, kendime kızıyorum
Cevap sahibi1 yılÇok normal hayatta herkes yanlış seçimler yapar
Soran1 yılBende yaptığım yanlışın acısını çok çekiyorum
Cevap sahibi1 yılMükemmelliyetçi yapın vardır
Soran1 yılGaliba anlamadım
Kıskandırmak için yaptı yahu haa o sebepten yapmadıysa da kudurukmuş
01 Yorumla
Soran1 yılSanırım
1 yılNeden böyleleri bizi bulur ki? Benim gibisin
010 Yorumla
Soran1 yılNasıl yani
- 1 yıl
Ben de çabaladım hep sonu hüsran oldu
Soran1 yılVicdansız lan bunlar
- 1 yıl
Ne günahımız var bizim be
- 1 yıl
Nerede hata yaptık
Soran1 yılSeviyoruz diye sevileceğimizi sandık sadece
- 1 yıl
😔😔😔😔
Soran1 yılO nasıl profil la
- 1 yıl
Nedne
Soran1 yılNe bilim
1 yılOlmaz sizden daha sağlıklı bir ilişki yok bir kere aranızda boşa kürek çekcem diyorsan buyur çek
03 Yorumla
Soran1 yılPişman etmek istiyorum istediğimden değil gjruma yediremiyorum
- 1 yıl
Pişman edemezsin. Vakti gelince olacağı varsa olur yalnız sen hayatına bakarsan bundan haberi olursa pişman olabilir nede olsa insanoğlu böyledir ulaşamadığı her şeyin delisi ulaştığı her şeyin nankörüdür.
Soran1 yılHaklısın sanırım
- Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.
1 yılKıskandırmak için değil de senin için çıkardığı kişileri geri ekliyor işte
05 Yorumla
Soran1 yılSebebi işte birden 40 50 kişi
- 1 yıl
Demek ki 40-50 kişi çıkartmış sen istediğin için
Soran1 yılHayır 2 3 kişi çıkartmıştı
- 1 yıl
Biriyle tanışmak istiyordur o zaman
Soran1 yılBu nasıl bir şefersşzlik karaktersizlik vicdanı da mı yok
- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
1 yılAyrıldığın kişi hakkında soru sorman normal değil.
01 Yorumla
Soran1 yılMerak
1 yılNeden birine kendinizi sevdirmek için gözüne girmek için bu kadar çabalıyorsunuz? (Kadın/Erkek farketmez bu arada.) Sevesi varsa sever değer verecekse verir zaten harici çabalamak uğraşmak bana ters geliyor
31 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılBütün erkeklerde böyle yaptıkları için artık normal görüyorum ama eğer seni sevseydi böyle yapmazdi demeki başkarla konuşmak için dünden hazırdi
00 YorumlaHayır. İhanettir, aradaki yaşanmışlıklara sevgiye karşı yapılan bir *.
00 Yorumla
1 yılBu kadar iyi davranırsan olacağı bu seveni s2rler s2ni severler
00 Yorumla
1 yılYanlış davranmışın abim. İt muamelesi yapacaktın ki kıymetin bilinsin
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılSana inat yapiyordur ezi* , işteee o kadar çabaladiğinizzzz kişilere bakicaksiniz bi değer mi değmez mi diye bak seninkine değmezmiş
021 Yorumla
Soran1 yılİnsan severken düzelir sanıyor kör oluyor işte bilemiyorsun ki, kavun karpuz değil
Cevap sahibi1 yılYok inan düzelmez kimse öyle düşünme bi hata yaotiysa affetme sil gitsin affedersen yüz bulur bir daha yapar net
Cevap sahibi1 yılZtn senin kudurman için yapiyo benim eski sevgilimde öyle yapmişti en iyisi sessiz kalmak sessiz kal ki bi n’oluyo felan desin hahah
Soran1 yılEe sonra pişman oluyor mu
Soran1 yılSenin yaşın kaç sana bir şey sormam lazım eklermisin, aynı şeyleri yaşadık gibi sanki, kafam çok karışık doğru düşünemiyorum
Cevap sahibi1 yılHayir burdan sor sorcaksan benimki Ztn abazaymiş mk ve ilk sevgilim gibi bişiydi ben bayaği saftim ondan
Cevap sahibi1 yılSen ona tepki verme işte engelle gitsin bi ay sonra unutçan Ztn düzgün olsa o kadar kişiye de istek atmaz
Soran1 yılAq.
Cevap sahibi1 yıl😂😂
Cevap sahibi1 yılbak iyi ki gizliden çikmamişim oyahHaskdd
Soran1 yılSana demedim ona dedim tepki olarak
Cevap sahibi1 yılHee ok bence de onun gibilerin aq.
Soran1 yılSeninki döndü mü
Cevap sahibi1 yılİyyy seninki deme öğkkk dönse bile ben istemem be esc tarzi kizlari takibe almişti ayrilir ayrikmaz🤢
Soran1 yılEe kaç ay oldu ayrılalı, birde bu kız eşyalarımı verdi bende onunkileri verdim, sadece tişörtümü vermemiş daha önce 1 hafta konuşmamıştık tişörtümü giymiş hep kardeşi fotoğraf atmıştı bunu neden yapmış olabilir
Cevap sahibi1 yılAmannn boş ver ondan Hayir gelmez Ztn daha neye sorguluyon yaaaa ben de o zaman biraz sevdiğimden çok takiyordım kafaya ama şimdi ne diye takmişim ki felan diyorum çok saçma
Cevap sahibi1 yılOnu bilemicem de benim sevdiğim biri bana tişörtünü verse kardeşime felan giydirmezdimmmm 🤧🥲
Soran1 yılYa biliyorum onu Şöyle Bi sebebini söyle acaba neden
Cevap sahibi1 yılYav ne bilim
Soran1 yılKardeşi giymedi zaten benim ex giydi, kardeşi bana fotoğrafını attı
Soran1 yılDüşün kızsın sen 😂
1 yılİkinizin de kafası Ergen sizden bir s**** olmaz
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılErkekse normal dicektim ama sanırım yapan bayan. Hemcinsim hakkinda kötü konusmak istemiyorum. Kemal'im yapmaz deyip gidiyorum
03 Yorumla
Soran1 yılFeminist buradan uzaklaş hemen terk et burayı
Cevap sahibi1 yılEvet sevgili bulana kadar feministim
Soran1 yılRahatsız
- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
1 yılSalla gitsin öylesinden kurtulduğuna sevin arayışta olan kadından hayır gelmez motor
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Dostum kız senden ayrılmış; var sayalım beni ekledi ne yapacaksın? Bittiyse bitmiştir kasma bu kadar bence
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılSende benim gibisin bende bakardım hesabına sürekli tekrar ekledigine göre yedekte tutmuş onları şimdi konusuyordur hepsiyle geçmiş olsun
016 Yorumla
Soran1 yılVay anasını
Cevap sahibi1 yılBorcunu iste aptallık etme
Soran1 yılİstedim ama şu an verecek durumum yok en kısa sürede vericem dedi
Cevap sahibi1 yılVermicek inanki
Soran1 yılİcraya veririm kanıtlarım var, dekonta alıcının geri ödeyeceği borç para yazdım
Cevap sahibi1 yılAyrilmasaydin yinede isteyecekmiydin parayı yoksa sevgilimdir sorun etmem cinsindemi olurdu
Soran1 yılSevgilim olduğu için aramızda bir ilişki söz konusuydu, o zaman destek olurdum, istemezdim tabiki de, ama şu an ona destek olmam için bir sebep yok, hem terk ediyor hem de destek mi olucam, la vallahi prensesler gibi hissettiriyordum onu
Cevap sahibi1 yılAyy senden kaldım utanmasam konusalim dicem🤣🤣
Soran1 yılAnlamadım :/
Cevap sahibi1 yılDm gel işte nasil anlamiyon
Soran1 yılSen mesaj at
Soran1 yılSeviyem 1
Soran1 yılİstek attım
Cevap sahibi1 yılSej gizlisin deli neyse bana istek at takip istegi
Soran1 yılAttım faruk6161
Soran1 yılTamam
Bazıları böyledir. Arkanı döner dönmez rezilleşir. İşte asıl çirkinleşmek, karaktersizlik budur, buna verilen tepki değildir çirkinleşmek.
01 Yorumla
Soran1 yılGaliba
Seni çok çok iyi anlıyorum kardeşim. Senden çok daha ağırı yaşatıldı bana. Yardımcı olabileceğim bir şey olursa yardımcı olurum.
01 Yorumla
Soran1 yılEyvallah
1 yılKıskandırmak için falan değil canının istediğini yapıyor senide sevmiyor sende kızları ekle essek gibi döner
02 Yorumla
Soran1 yılİnşallah pişman olmasını istiyorum
VAR YA TAM BİR RED FLAG. ya seni ciddiye almamış ya onları ciddiye almayarak senin dikkatini çekmeye calisiyor
01 Yorumla
Soran1 yılRed flagını mlagını anlamam ben canımı yaktı benim, canı yansın istiyorum bu kadar kolay değil herşeye rağmen birde ben severken ayrıldı bana düşmanı gibi davranıyor şuna bak heryerden çıkarıp silmeler falan
1 yılDuygusal bir bastırma çeşidi bu, aci çekmeye izin vermediği için acısını sonradan hissedecek.
11 Yorumla
Soran1 yılİnşallah
- Devamını Gör (79)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer