Arkadaşlar sürünüyorum resmen bende guzel gunler gorebilirmiyim sizce?

İslerde eziliyorum 2 veya daha az surede surekli is değiştiriyorum yalniz yaşıyorum camasir makinem bile yok ketilda su isitip banyo yapiyorum dogru düzgün yiyecek bişey alamiyorum. evlen diyeceksiniz bana yaklasan erkekler evlenmek istemiyo bi yemek bile ismarlamiyolar anca gezmek istiyolar bu ne biçim hayat nasıl bi karma ki bunlari yasiyorum bu arada sessiz sakin içine kapanik biriyim asla kimseye kotulugum dokunmamistir

Arkadaşlar sürünüyorum resmen bende guzel gunler gorebilirmiyim sizce?
Cevapla