Detayları okuyun lütfen. Eski sevgilime yaptığım harcamaları geri istemeli miyim?

10 ay bir uzak mesafe ilişkimiz oldu ve sadece 1 kez buluştuk. Ona aldığım hediyelerin değeri ve attığım paraların toplamı 6k küsür tuttu. Attığım paraları da birkaçını o borç istedi birkaçını parası yok diye ben kendim attım. Hediyeleri de aynı şekilde ben kendim jest amaçlı aldım fakat pahalı hediyelerdi hepsi. Normalde hepsini iyi niyetimle onun için yapmıştım ama hiç hakettiğini düşünmüyorum. Cimrinin tekiydi. Aldığı hediyelerin de lafını yapardı. İlk buluşmada da sadece çay içirtti. Tabiki onun aldığı hediyelerin parasını ve attığı paraları çıkartarak bunu hesapladım.

Detayları okuyun lütfen. Eski sevgilime yaptığım harcamaları geri istemeli miyim?
Cevapla