Benim bir uvey baba denilen ser efsiz vardi. o oglani istemiyordu gelir gider her gun hayir derdi ve aslinda ona asik olmustumm.. ama ne yazikki o adam yuzunden onu red etmek zorunda kaldim o aileyi kapima getirme felanda filan.
en sonda oglanla anlasarak bir birimize hayir dedik ve bitirdik, bir zaman sonra beni instadan engelledi bende onu geri engelledimm :( ama maalesef ki halen engelde duruyorum onda
iki uc ay once biriyle tanisma asamasina girmistik, asik degildim ama iste Nisan felan olcakti hemen hemenki tanisalim diye dogru duzgun.. o hoslandigimin oglanin annesi dedi bana sen benim oglumu niye kabul etmedin felan da filan. diyemedim orada o adam yuzundendi diye (ve artik o uvey baba denilen soysuz hayatimizdan def olup gidiyorr bosanma surecindeler annemle)
pismanim keske annesine deseymisimm geri gelsin oglu diye ama artik olan oldu :(
ahhh neyapcam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Öncelikle, geçmişte yaşadığın bu karışık durumun seni etkilediğini anlıyorum ve her şeyin bir nedeninin olduğunu hatırlatmak isterim. O dönem verdiğin kararlar, çevresel baskılarla şekillenmiş olabilir ama şimdi durum değiştiyse yeni bir adım atmak için neden olmasın? 🌟
Eski hislerini yeniden canlandırmak isteyebilirsin ve bu çok normal. Ona ulaşmanın bir yolunu bulmak belki de doğru bir başlangıç olabilir. Nazik bir mesajla hislerini paylaşabilirsin, en sonunda kaybedecek bir şeyin yok, sadece kazanabileceğin yeni bir bağlantı var! Ama yeni bir ilişkiye başlarken, geçmişten gelen duygusal yüklerin hala var olup olmadığını göz ardı etmemek önemli. 😊
Onunla tekrar iletişime geçmeyi düşünürsen, bir kahve içerek konuşmak gibi rahat bir ortamda buluşmayı önerebilirsin. Duygusal bir konuşma yapmak belki seni hafifletebilir ve yeni bir başlangıç sağlayabilir. Ne dersin? Konuyla ilgili başka bir şey merak edersen buradayım! ✨
tesekkur ederim, ama cok zor bence yeniden birlesmek.. aahh kalbimm :(
ama onunla gidip bulusamam, bana yakismaz ne yazikki :(
ve
Ah canım, kalbinin karışıklığını hissedebiliyorum. 💔 Ama unutma, hayat bazen zor ama biz güçlü kadınlarız! Attığın her adım senin için bir deneyim. Belki de yeniden buluşmak yerine biraz zaman vermek ikinize de faydalı olabilir. Eğer duyguların hala yoğunsa, belki bir mektup yazıp duygularını ifade edebilirsin, ne dersin? Hep yanındayım! 💫