Kendisi ile 5 sene beraberdik. Birbirimizi çok severdik.
Ayrılalı 1 sene oldu ve dün benim instagram iletime ileti ile alakalı yorum atmış. Bende dönmedim zaten on dakika içinde o da mesajını silmiş.
sizce bu ne anlama geliyor? Ben onu çok özledim gerçekten. Birbirimizi çok seviyorduk da. İletime yazmasından ne anlamam gerek?
Ayrılalı 1 sene oldu ve dün benim instagram iletime ileti ile alakalı yorum atmış. Bende dönmedim zaten on dakika içinde o da mesajını silmiş.
sizce bu ne anlama geliyor? Ben onu çok özledim gerçekten. Birbirimizi çok seviyorduk da. İletime yazmasından ne anlamam gerek?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Karış tarafta özlemiş demek konuşmak istemiş bir adım atmış bekletince yorumu geri çekmiş
Yazıyım mi peki
ama görmedim ki 10 dk tuttu ya da tutmadı
Şimdi konuşunca tekrar sevgli mi olacaksınız? Ve hala aşka dair hislerin var mı? Özlem dışında
Evet var çok özledim onu aşırı mutlu oldum ama konuşmadık hiç ayrıldıktan sonra çok sevdik ama mesafeden dolayı bitirdik. Şimdi böyle bir iletime bir yorum atmasına anlam veremedim
Karışı tarafta özlem duygusu ya da sana karşı herhangi bir duygusu olmasa asla öyle bir şey yapmazdı ve ayrıldıktan sonra hiç konuşmamışsınız bence yaz ölümlü dünya yazınca ne kaybedeceksin belki istediğin gibi olur
Peki ne diyim atamıyorum çünkü mesaj cesaretim yo galiba
Merhaba de sonra nasılsın falan de uzun zaman oldu de gerisi gelir yaa
sonra peki sonra nolcak
Kızın verdiği cevaba göre şekillenecek eğer konuşmaya devam edersiniz flört gibi takılır sonra olayı sevgiliğe taşırsınız
Sabah akşam konuşmak gerekir ama demi yine
Yoo vaktinin olmadığı saatleri söylersin vakit oldukça konuşursunuz ayarlarsınız yaş kaç bu arada?
29 28
orda misin
Evet
Özelden yazmam mümkün mü sana şu an
Tabi yazabilirsin
Ama mesajların kapalı
Evet kapalı karşılıklı takipleşince atabilirsin
ettim takip
Neden ayrıldınız ilk onu söyle
mesafeler çoktu
Knk kız sana aşık ve boş bir nedenden dolayı ayrılmışsınız yani git onu özlediğini söyle
Ama bir sene neden yazmadı
Unutmaya çalıştı belki
unutamamış mi
Evet