2 yılıdır birlikteyiz 1 aydır nişanlıyız sevgili döneminde ben çok pişman olarak bir hata yaptım aldatmıştim nişanlımı?

2 yılıdır birlikteyiz 1 aydır nişanlıyız ilk sevgili döneminde ben çok pişman olarak bir hata yaptım aldatmıştim nişanlımı ve yinede beni kabul etti 6 ay sonra evleniyoruz sizce geçmişte ki hatam evlenince sorun olur mu çok seviyorum beni bende onu çok seviyorum
2 yılıdır birlikteyiz 1 aydır nişanlıyız sevgili döneminde ben çok pişman olarak bir hata yaptım aldatmıştim nişanlımı?
Cevapla