Arkadaşlar 4 yıllık sevgililik sürecinde nişanlandık, nişanlım beni yarı yolda bıraktı şimdi pişman oldu?

Bana aracı gönderiyor pişmanım diye, o aracıda arada sırada beni yoklamak için yazıyor en son bana dediki beni niye siliyorsun çok kırıldım falan sana diye bende bunu ekledim ama baktımki 2 gün önce beni silmiş bu dengesizler ne yapmaya çalışıyor psikolojim bozuldu yahuuuu
Arkadaşlar 4 yıllık sevgililik sürecinde nişanlandık, nişanlım beni yarı yolda bıraktı şimdi pişman oldu?
Cevapla