Nişan atıpta barışanınız oldumu? Karşı taraf nişanlım erkek tarafından terk edildim ben? 6 ay nişanlı kaldık? ?

Bizim severek oldu. 6 ay nişanlı kaldık. 1 aydır ayrıyız. Kendisi bitirdi. Aile konuları maddi konular vs derken ilişkimiz yıpranmaya başladı ve beni bi anda silip ipleri kopardı. Ailesinede aramızda geçen konuşmaları anlatmış hep. Numaram hala silmemiş. Kötü ayrıldık. Sizce tekrar bi umut olur mu?

Nişan atıpta barışanınız oldumu? Karşı taraf nişanlım erkek tarafından terk edildim ben? 6 ay nişanlı kaldık? ?
Cevapla