Lvbya ye gittim diye sevgilim benimle kavga etti verdiğim tepki normal mi sizce?

Sevgilimle beraber DGS kursuna gidiyoruz bugün etütte 3 4 defa lvboya gittim birinde annemle konuştum birinde lvboya girdim Birinde üstünü düzeltmek için gittim gitmek zorunda kaldığımı anlar oldu bir anda bana trip yapıp neden 4-5 kere lvboya gittin dedi Ben de sebebini söyledim ben sebebini söyledikçe orada ne var ne yaptığın gibi cümleler kurdu artık sinirlendim bağırdım şizofren ruh hastası gibi cümleler kurdum bana git başımdan dedi Bende arkadaşlarimla yemeğe gittim döndüğümde gitmişti yazdım bana trip atip sacma tavirlar sergiledi Tamam peki haklısın kendini düzelt gibi cümleler kurdu 2 saat önce en son yorgunum uyicam İyi geceler dedi görüldü bile atmadım Yarın nasıl davranmalıyım ve Sizce Haklı olan taraf kim

Lvbya ye gittim diye sevgilim benimle kavga etti verdiğim tepki normal mi sizce?
Cevapla