Gece ayrıldık beni sevdiğini söylüyordu, eski konuştuğunu eklemiş burada enayi ben miyim?

Gece ayrıldık. Ben istedim o hala sevdiğini ve her zaman kalbinde yerim olduğunu söyledi. Sabah bir baktım eski konuştuğu kızı eklemiş, hesabında da hala ben varım. Hep çok değer verdim ama karşılığını alamadım. İçimden hep intikam hissi geliyor. Ne yapmalıyım ben şans vermeyi düşünüyordum bu * başka bir şey değil bence.
Gece ayrıldık beni sevdiğini söylüyordu, eski konuştuğunu eklemiş burada enayi ben miyim?
Cevapla