Ondan hoşlandığımı söyledim cevap vermedi iyi geceler dedi bir daha da konuşmadık?

Hoşlandığım çocuğa hislerimi söyledim (instagram üzerinden) çocuk sadece iyi geceler dedi bende üstüne varmak kurcalamak istemedim teşekkür edip bir daha da yazmadım. Ama çocuk instagramdan takip etmeye devam etti, hikayelerimi de sürekli görüyordu. Ya en azından bizden olmaz demesini bekledim ama ne hayır ne evet, olumlu olumsuz hiç bir tepki vermeden sadece iyi geceler demek ne bileyim tuhaf. Bazen aynı ortamlarda denk geliyoruz, çalıştığımız iş yerleri yan yana ve baktığını da fark ediyorum bazen. Neden?
Ondan hoşlandığımı söyledim cevap vermedi iyi geceler dedi bir daha da konuşmadık?
Cevapla