Konuşmayı uzatmak mı istememiş? neden iyi gecelerin olsun yazmış anlamadım?

kendisiyle geçmişimiz var. ben bazen onun storylerini beğeniyorum o da benimkileri beğeniyor. az önce arabayla gezerken story atmış ben iyi gezmeler yazdım o da "çok teşekkür ederim bir daha ki birlikte olsun" yazmış. bende "rica ederim nasip diyelim" yazdım o da iyi gecelerin olsun yazmış.
Konuşmayı uzatmak mı istememiş? neden iyi gecelerin olsun yazmış anlamadım?
Cevapla